ІГРОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ
Конструювання технології відбору персоналу в банківську установу
27 грудня 2017 року в групі СГТ – 53 було проведено заняття у формі ігрового проектування. Підготовкою та проведенням ігрового проектування керувала доцент кафедри соціології та політології Агаларова К.А.
Метою заняття було закріплення практичних навичок з розробки технологій відбору персоналу шляхом колективної експертної праці.
У ході роботи студенти самостійно проаналізували компетенції за професійними позиціями, відібрали та обґрунтували методи, які плануються до використання під час процедури відбору кандидатів; спроектували алгоритм дій менеджерів по персоналу, розробили організаційний сценарій процедури відбору кандидатів та презентували технологію, розроблену під час ігрового проектування.
Робота студентів викликала жвавий інтерес у викладачів кафедри соціології та політології, які були присутні на занятті (проф. Рущенко І. П., ст. викл. Сутула О. А.,)
За результатами ігрового проектування найкращими студентами групи СГТ – 53 виявились: Ейсмонт К., Риморєва Т., Сапунова В., Гробова А.