СПОЖИВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПІД ЧАС ВІЙНИ І ДОВІРА ДО МЕДІА
18 листопада 2024 року проф., д.с.н. Горошко О. І. прийняла участь у засіданні Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення стосовно Споживання інформації під час війни і довіра до медіа, де медіарегулятору представили результати соціологічного дослідження «Доступ до інформації та медіаграмотність про політику: спільне дослідження», яке здійснюється за підтримки ЮНЕСКО та народу Японії і під керівництвом Інституту Портуланса (США, Вашінгтон).
Засідання відкрив Валентин Коваль (заступник голови Національної ради). Перше слово було надано проф. Вільяму Даттону (Мартін колледж, Оксфордський університет та директор Інституту Портуланса). Проф. Вільям Даттон презентував проект та його ключові результати.
Потім слово послідовно було надано трьом спікерам та учасникам проекту, які зосереджуються на окремих напрямках дослідження:
Олена Горошко (професорка, Національний технічний університет “Харківський політехнічний університет”) доповіла про використання соціальних мереж та Інтернету українцями у 2024 році.
Потім Наталія Бойко (провідний науковий співробітник Інституту соціології НАН України) розповіла про довіру до різних джерел інформації в Україні.
На останнє Сергій Дембіцький (заступник директора Інституту соціології НАН України, член.-кор. НАНУ) доповів про ставлення до українських ЗМІ з точки зору політичних поглядів.
Російсько-українська війна підвищила важливість новин в українському суспільстві. Ми запитали респондентів, чи стали вони стежити за новинами більше або менше з початком війни. Три чверті (76%) респондентів відповіли, що стежать за новинами більше, ніж до війни (рис. 2). Більше того, майже половина (48%) респондентів сказали, що стежать за новинами “набагато більше”, ніж до початку війни. Війна, безумовно, сприяла підвищенню інтересу до новин. Менше десяти відсотків респондентів заявили, що стежать за новинами менше, ніж до війни.
Детальніше за посиланням:
https://webportal.nrada.gov.ua/spozhyvannya-informatsiyi-pid-chas-vijny-i-dovira-do-media-mediaregulyatoru-predstavyly-rezultaty-sotsiologichnogo-doslidzhennya/