ЦІКАВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Опитування молоді в ЄС та в Україні показує, що молодь в Україні тяжіє більше до власного бізнесу, а в ЄС – до роботи.

При тому що цінності (2 знімок) дещо схожі.

Занизький відсоток, по деяким параметрам, на 2-му фото, в ЄС, вказує на те що в ЄС не зосереджується молодь в бізнесі на: «задоволенні від втілення ідеї у життя», вважають своє життя наповненим

Цікаво, що «сприятливий економічний клімат» не є визначною характеристикою для жодної аудиторії. ІМХО, в ЄС він стабільний.

Перегляньте куди сьогодні поступає молодь України (спеціальності), і так ви зможете оцінити не тільки майбутнє країни а й здоровʼя сьогоденного клімату та економіки держави.

Які ваші думки, чому українська молодь більш бізнес орієнтована ніж європейська?

Бізнес орієнтація це круто, чи навпаки показує відсутність альтернативи в суспільстві?

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

ШАНОВНІ ВИКЛАДАЧІ! 7-9 ЛИСТОПАДА В РАМКАХ ПРОГРАМИ “ВИКЛИКИ ВИКЛАДАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ” ВІДБУДЕТЬСЯ ТРЕНІНГ “ЗАЛУЧЕННЯ СТУДЕНТІВ ОНЛАЙН”.

Цей тренінг допоможе учасникам:

– залучати різних студентів до активностей курсу;

– пропрацювати синхронне та асинхронне залучення студентів;

– обрати для себе онлайн інструменти для роботи;

– отримувати більше задоволення від викладання!

Тренінг складається з трьох вебінарів, які пройдуть 7, 8 та 9 листопада з 16:00 до 17:30 та домашнього завдання. За участь в тренінгу надаємо сертифікат на 0,5 кредиту ЄКТС (15 годин)

Тренерки: Ольга Бершадська, освітня тренерка, HDS

Наталя Старинська, освітня тренерка, ГО “Вище”

Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/Qxf6kGbmGbQMyJ6T9

Програма “Виклики викладання в умовах війни” була розроблена Центром викладання та навчання у вищій освіті Саксонії (HDS) у співпраці з українською громадською організацією “ВИЩЕ”. Захід фінансується з податкових коштів відповідно до бюджету затвердженого парламентом Саксонії (Німеччина).

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

ЗАПРОШЕННЯ НА КОНФЕРЕНЦІЮ «РОЗВИТОК СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В СОЦІОЛОГІЧНОМУ ВИМІРІ»

Шановні колеги!

Кафедра соціології і публічного управління запрошує науковців, докторантів, аспірантів, викладачів ЗВО, працівників органів державного управління, органів місцевого самоврядування, громадських організацій взяти участь в ювілейній Х-й Міжнародній науково-практичної конференції «РОЗВИТОК СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В СОЦІОЛОГІЧНОМУ ВИМІРІ», яка відбудеться 15 грудня 2023 року.

 Напрями роботи конференції:

Секція 1. Сучасні суспільні проблеми: соціологічний вимір.

Секція 2. Проблеми молоді, студентства та освіти в сучасному українському суспільстві.

Секція 3. Цифрові комунікації у розвитку особистості і суспільства.

Секція 4. Механізми публічного управління соціально-економічним і суспільно-політичним розвитком.

 Форма проведення:

Онлайн.

Детальніше – в інформаційних матеріалах.

 

 

 

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

ШАНОВНІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ СПІВРОБІТНИКИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ, НАУКОВІ СПІВРОБІТНИКИ НАУКОВИХ УСТАНОВ, ДОКТОРАНТИ, АСПІРАНТИ, ЗДОБУВАЧІ, СТУДЕНТИ, А ТАКОЖ ПРАКТИЧНІ ПРАЦІВНИКИ, ЯКІ МАЮТЬ АБО ЗДОБУВАЮТЬ ОСВІТУ В ГАЛУЗІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ!

Запрошємо взяти участь у науково-педагогічному стажуванні в Балтійській Міжнародній академії (м. Рига, Латвійська Республіка):

«ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ»

Термін стажування: 2 жовтня – 12 листопада 2023 року

Навчальне навантаження стажування становить 6 кредитів ЄКТС (180 годин) і розподіляється по 6 годин кожного дня впродовж 6 робочих тижнів.

Кожен учасник отримує сертифікат про проходження науково-педагогічного стажування (двома мовами із зазначенням погодинної програми) та друкований збірник тез науково-методичних доповідей.

Сертифікат про проходження науково-педагогічного стажування є документом, який підтверджує проходження стажування в науковій установі у країні, яка входить до Європейського Союзу, на здобуття звань доцента, професора та старшого дослідника відповідно до п. 2.1, 2.2, 2.3, 2.5, 2.7 Порядку присвоєння вчених звань науковим і науково-педагогічним працівникам (з урахуванням останніх змін згідно з Наказом МОН України № 322 від 17 березня 2021 р.), а також враховується під час ліцензування та акредитації освітніх послуг.

Детальна інформація про стажування міститься на сайті та в інформаційному листі.

Форма участі – дистанційна.

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

ШАНОВНІ АСПІРАНТИ І ВИКЛАДАЧІ!

Рада молодих учених при Міністерстві освіти і науки України запрошує долучитись до нового проєкту!

Тренінгова програма «АІнтелектуальні студії» створена в якості інформаційної підтримки молодих вчених України в площині залучення сучасних технологій для полегшення щоденної роботи і має на меті ознайомлення з можливостями прикладного використання інструментів штучного інтелекту (АІ) в науковій діяльності. Поговоримо не лише про можливості АІ, а й про ризики та моделі, які не працюють!

Реалізація проєкту розпочинається з проведення першої серії тренінгів за обраними напрямами. Про наступні серії та розширення цільової аудиторії буде повідомлено додатково.

Перший етап Програми розраховано на опрацьовання базових інструментів штучного інтелекту (АІ):

📎 для роботи з текстами та даними;

📎 для підготовки презентаційних матеріалів та контенту;

📎 для створення власного бренду науковця в цифровому просторі

📍Цільова аудиторія: молоді вчені України

*молодий вчений – це вчений віком до 35 років включно, який має вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня, або вчений віком до 40 років включно, який має науковий ступінь доктора наук

📆 Заплановані дати проведення: 

5 жовтня – початок групової роботи

6 жовтня – тренінгове заняття

13 жовтня – тренінгове заняття

20 жовтня – тренінгове заняття

⏳ Тривалість: 1 година / заняття

🕰️ Орієнтований час: 18:00 — 19:00

💬 Формат: онлайн

⌛️Дедлайн реєстрації: 5 жовтня

📜 Участь у тренінговій програмі та отримання сертифікату за умови проходження повного курсу – безоплатно!

Координатор:

Олександра Мандич

+38(050)484-31-30
Ol.mandych@gmail.com

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ СМАЙЛИКА.

19 вересня вважається Днем народження смайлика. Саме цього дня професор Університету Скотт Фалман запропонував графічно передавати усміхнене обличчя за допомогою трьох символів: двокрапка, дефіс, дужка. Згодом смайли придбали набагато більший асортимент. У них можна бачити не лише радість та смуток. З’явилося сум’яття, закоханість, агресія, сором, почуття провини, безпорадності, страху тощо – спектр графічного позначення емоцій і почуттів практично необмежений. Анімаційне втілення смайлика – кругла усміхнена жовта мордочка – прийшла до нас далекого 1963 року, тоді при злитті двох великих страхових компаній знадобився логотип. Так, силами художника Харві Белла світ побачив жовту усміхнену мордочку.  Цікаво, що графічне зображення та анімація сучасного смайлу має між собою десятиліття. Однак, добре, що ці винаходи увійшли до нашого світу, зробивши наше спілкування через Мережу більш емоційним та барвистим.

Сьогодні соціальне спілкування стрімко перетекло до Інтернету. Для того, щоб повідомити якусь інформацію, обговорити важливе питання люди вже навіть майже не використовують телефон за призначенням – куди простіше написати в соціальну мережу або спеціальну програму, що стоїть у смартфоні у кожного. Нерідко для такого спілкування ми використовуємо смайлики. Часто буває, що смайли ми використовуємо зовсім без тексту – обмінюємося емоціями мовчазно. Іноді віддалено один від одного, куди легше висловити свою емоцію анімаційно, подарувати увагу і підвищити настрій іншій людині. Смайли – це графічне позначення емоцій. Коли ми спілкуємося голосом, дивлячись один одному в очі, то бачимо обличчя, відзначаємо жести та інтонацію співрозмовника. Це допомагає нам розуміти один одного, відзначати жарти, смуток, радість, страх і таке інше. Коли співрозмовник захований за той бік монітора – відзначати його емоції досить важко, особливо якщо ви не дуже добре знайомі.  За багато років свого існування «смайлик» став незмінним атрибутом електронного спілкування, і багато хто вже не можє уявити, як можна було б без нього обходитися. Смайлик – це дійсно чудовий винахід, який допомагає краще передати емоційне забарвлення текстового повідомлення. Іноді саме ці кілька закорючок змушують нас посміхатися, сумувати, сміятися. Звичайно, живе спілкування завжди краще, але буває так, що людина далеко від нас, і тоді на допомогу приходить Інтернет, смс-повідомлення, і смайлики серед набору літер нагадують нам про реальні усмішках рідних і близьких нам людей!

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

АНАЛІТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ «АНТИКОРУПЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ»

Представлено аналітичне дослідження «Антикорупційний комплекс закладу вищої освіти: закордонний досвід та українські перспективи» від Асоціації юридичних клінік України: https://bit.ly/461OGZK, де наведено чіткі алгоритми і покрокові рекомендації впровадження актикорупційного комплексу в ЗВО України.

Зараз в Україні триває антикорупційна кампанія, коли як неурядові організації, так і державні установи активно використовують антикорупційні повідомлення.

Незважаючи на це повідомлення, Україна залишається дуже корумпованою країною. Вона посіла 130 місце серед 180 країн за індексом сприйняття корупції Transparency International за 2017 рік, і, згідно з Глобальним барометром корупції TI, 38 відсотків українців повідомили, що платили хабарі, коли отримували доступ до основних державних послуг у 2016 році.

Ще у 2017році Джордан Ганс-Морс з Північно-Західного університету провів експерименти в дослідженнях на антикорупційний меседжінг, опитавши майже 7 тисяч дорослих українців (https://bit.ly/48e93om). Вибірку розбили на три групи: контрольній групі нічого не показували, двом іншим показували одне з двох повідомлень (позитивне – картинка і посил, що корупція зменшується, негативне – корупція збільшується) і запитували, чи вони готові дати хабаря для отримання водійських прав. У результаті одержали цікавий результат: 14,3 відсотка респондентів, яким показали листівку з позитивним повідомленням, були готові запропонувати хабар, порівняно з 16,5 відсотками в контрольній групі, що на 2,2 відсоткових пункти менше. Для порівняння, зниження готовності запропонувати хабар було скромнішим для респондентів, яким показали негативне повідомлення — зниження на 1,2 відсоткових пункти. Зрозуміло, що переконання респондентів щодо готовності інших брати участь у хабарництві впливають на їхню власну схильність до корупції: ті, хто вірить, що хабарництво широко поширене, помітно більш охочі пропонувати хабарі. Для респондентів, які вважали, що хабарництво в Україні менш поширене, антикорупційні повідомлення викликали певний зворотний ефект. Цей ефект був досить скромним у випадку позитивного повідомлення, але вплив негативного повідомлення про зростання корупції призвело до збільшення готовності пропонувати хабар на 5 відсоткових пунктів, навіть якщо це повідомлення було оформлене як антикорупційна листівка викликати занепокоєння щодо шкоди від корупції.

Детальніше за посиланням: https://www.ponarseurasia.org/effective-anti-corruption-messaging-lessons-from-ukraine/

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

QAA ОПУБЛІКУВАЛА ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

QAA опублікувала визначення якості вищої освіти, розроблене для того, щоб допомогти всім зацікавленим сторонам зрозуміти, що означає «якість» у вищій освіті Великобританії/

Базуючись на 26-річному досвіді QAA на передньому краї забезпечення якості та стандартів, це визначення є синтезом існуючих матеріалів QAA, таких як Кодекс якості Великобританії для вищої освіти.

Детальніше за посиланням: https://www.qaa.ac.uk/docs/qaa/news/definition-of-quality.pdf?sfvrsn=931af81_10

 

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

ФАХІВЦІ КАФЕДРИ СОЦІОЛОГІЇ І ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОВЕЛИ ВСТУПНИЙ ІСПИТ В АСПІРАНТУРУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 281 – ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

Особливістю організації вступних іспитів для бажаючих вступити на освітньо-наукові програми третього освітнього рівня (рівень доктора філософії) в НТУ «ХПІ» саме у цьому році стала пропозиція абітурієнтам до вибору нової спеціальності, а саме 281 – Публічне управління та адміністрування. За цією спеціальністю фахівцями кафедри соціології і публічного управління, у взаємодії з стейкхолдерами, була розроблена та запропонована потенційним споживачам освітньої послуги до вибору освітньо-наукова програма «Публічна політка та управління соціально-економічними змінами».

У проведенні іспиту (05.09.2023) взяли участь науково-педагогічні працівники кафедри соціології і публічного управління (доктор наук з державного управління, доцент Круглов В.В.; доктор соціологічних наук, професор Калагін Ю.А., докторка наук з державного управління, професорка Терещенко Д.А.) на чолі із завідувачем кафедри доктором наук з державного управління, професором Морозом В.М.

Під час заходу абітурієнти (Дяченко Костянтин, Терещенко Антон та Тищук Олексій) продемонстрували високий рівень знань щодо теорії та практики публічного управління, а також виявили не аби яку мотивацію до опанування освітньо-наукової програми «Публічна політка та управління соціально-економічними змінами». Кафедра пишається тим фактом, що двоє абітурієнтів які складали екзамен мають досвід навчання на кафедрі магістерській освітньо-професійній програмі «Адміністративний менеджмент» (спеціальність 281 – Публічне управління та адміністрування). Зацікавленість можливістю продовження навчання на кафедрі її випускниками, але на більш високому рівні здобуття вищої освіти, є, з одного боку, переконливим свідченням якості вже здобутої освіти, а з іншого – визнанням професіоналізму залучених до формування трудових можливостей науково-педагогічних працівників. Кафедра «тримає кулаки» за своїх абітурієнтів у межах інших процедур їх вступу!

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до

ФАХІВЦІ КАФЕДРИ СОЦІОЛОГІЇ І ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОВЕЛИ ВСТУПНИЙ ІСПИТ В АСПІРАНТУРУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 054 – СОЦІОЛОГІЯ

Відповідно до плану НТУ «ХПІ» щодо організації та проведення вступних екзаменів в аспірантуру, науково-педагогічні працівники кафедри соціології і публічного управління прийняли участь (05.09.2023) у проведенні екзамену за фахом у межах спеціальності 054 – Соціологія. До роботи у складі екзаменаційної комісії були долучені найбільш досвідчені представники галузі та авторитетні вчені, а саме: докторка соціологічних наук, професорка Горошко О.І. (голова екзаменаційної комісії); доктортка соціологічних наук, доцентка Бірюкова М.В., доктор соціологічних наук, професор Калагін Ю.А., доктор наук з державного управління, професор Мороз В.М. (члени комісії). Під час вступного іспиту за фахом абітурієнти Терещенко Антон та Григор’єва Світлана продемонстрували неабиякий рівень володіння проблематикою спеціальності «Соціологія» та надали вичерпані відповіді на запитання членів комісії. Бажаємо Антону та Світлані успішно скласти вступні іспити з філософії та іноземної мови.

Posted on by Redactor | Коментарі Вимкнено до