18 листопада доцент кафедри Марина Гутник взяла участь у практичному семінарі. Учасники досліджували глибокий вплив травматичних переживань і тривалого стресу на учнів, керуючись моделлю Вікна Толерантності. Це дослідження має на меті забезпечити вчителів розумінням того, як ефективно розпізнавати та реагувати на емоційні потреби учнів.
Крім того, на семінарі розглядалися різні фактори, що впливають на динаміку навчання і викладання, підкреслюючи, як соціально-емоційна підтримка та інструменти саморегуляції можуть підвищити залученість учнів та їх благополуччя. У кінцевому підсумку, семінар був спрямований на підвищення спроможності викладачів створювати стійкі та підтримуючі навчальні середовища, що надають пріоритету як академічному розвитку, так і емоційному благополуччю.