G5 Мережеві технології та телекомунікації – магістратура
G5 Електроніка, електронні комунікації, приладобудування та радіотехніка
Мережеві технології та телекомунікаціїМАГІСТРАТУРА
Мета освітньої програми G5 “Мережеві технології та телекомунікації”. Метою освітньо-наукової та освітньо-професійної програм є підготовка фахівців з електронних комунікацій та радіотехніки, здатних розв’язувати складні задачі при дослідженні, проектуванні, модернізації, впровадженні і експлуатації сучасних електронних комунікаційних та радіотехнічних систем, комплексів, технологій, пристроїв і компонентів.
та Архів ОП доступні на сайті відділу
забезпечення якості освіти НТУ “ХПІ”
ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Основний фокус освітньої програми. Програма фокусується на застосування інноваційних методів та технологій в процесі розробки та використання інформаційно-телекомунікаційних мереж зв’язку на підприємствах, в установах та організаціях.
Ключові слова: обробка сигналів, передача інформації, телекомунікаційна система, радіотехнічна система, QoS, телекомунікаційна мережа, радіотехнічна мережа, програмно-апаратне забезпечення.
Особливості програми. Програма забезпечує формування та розвиток загальних і професійних компетентностей з впровадження та застосування технологій телекомунікацій і радіотехніки, що сприяють соціальній стійкості та мобільності випускника на ринку праці, здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми у галузі електронних комунікацій та радіотехніки, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Забезпечується проходження практики у компаніях та фірмах, що надають телекомунікаційні послуги з метою забезпечення умов підготовки фахівця в реальному середовищі майбутньої професійної діяльності.
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА ОП
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА ОПП
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА ОНП
ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ ОП (СИЛАБУСИ)
1. Обов’язкові освітні компоненти | ||
1.1 Загальна підготовка | ||
ОПП | ОНП |
|
ЗП1 | ЗП1 | Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами |
ЗП2 | ЗП2 | Інтелектуальна власність |
ЗП3 | ЗП3 | Іноземна мова за професійним спрямуванням |
1.2. Спеціальна (фахова) підготовка | ||
СП1 | – | Основи наукових досліджень |
СП2 | СП1 | Системне та програмне забезпечення ТКС |
СП3 | СП2 | Проектування цифрових телекомунікаційних мереж |
СП4 | – | Науково-дослідна робота |
СП5 | СП6 | Технології транспортних мереж |
СП6 | СП7 | Теорія телетрафіку |
СП7 | СП3 | Проектування супутникових мереж зв’язку |
– | СП4 | Глобальні комп’ютерні мережі |
– | СП5 | Методи моделювання систем |
– | СП8 | Оптимізація цифрових телекомунікаційних мереж |
1.3. Наукова підготовка | ||
– | НП1 | Основи наукових досліджень |
– | НП2 | Філософські проблеми сучасного наукового пізнання |
– | НП3 | Науково-дослідна робота |
2. Практична підготовка | ||
ПП1 | – | Переддипломна практика |
– | ПП1 | Науково-дослідницька практика |
3. Атестація | ||
4. Вибіркові освітні компоненти | ||
4.1 Освітні компоненти вільного вибору | ||
ОКВП 1 | ОКВП 3 | Eкспериментальні методи досліджень |
ОКВП 2 | – | Програмування серверних додатків |
ОКВП 3 | – | Методи моделювання систем |
ОКВП 4 | ОКВП 1 | Електромагнітна сумісність |
ОКВП 5 | ОКВП 1 | Моделі та методи побудови розподілених баз даних |
ОКВП 6 | ОКВП 1 | Сучасні технології безпроводового та мобільного звʼязку |
ОКВП 7 | ОКВП 2 | Технологія мультисервісних мереж |
ОКВП 8 | ОКВП 2 | Сучасні операційні системи |
ОКВП 9 | ОКВП 2 | Інтелектуальні системи електронної комунікації |
ОКВП 10 | – | Глобальні комп’ютерні мережі |
ОКВП 11 | ОКВП 3 | Технології SMART HOUSE |
ОКВП 12 | ОКВП 3 | Когнітивні інфокомунікаційні системи |
ОКВП 13 | – | Оптимізація цифрових телекомунікаційних мереж |
ОКВП 14 | ОКВП 4 | Oптичні технології в системах електронної комунікації |
ОКВП 15 | – | Конвергентні системи електронної комунікації |
ОКВП 16 | ОКВП 5 | Мережева та хмарна безпека |
ОКВП 17 | ОКВП 5 | Основи хмарної безпеки |
ОКВП 18 | ОКВП 5 | Розгортання хмарної безпеки |
– | ОКВП 4 | Cучасні методи обробки інформації |
– | ОКВП 4 | Методи аналізу та автоматизованої обробки даних в системах електронної комунікації |
4.2 Освітні компоненти вільного вибору загальної підготовки згідно переліку | ||
Українознавчі освітні компоненти | ||
ОКВП 3.1 | ОКВП 3.1 | Етномовні процеси в Україні |
ОКВП 3.1 | ОКВП 3.1 | Історія культури Слобідської України |
ОКВП 3.1 | ОКВП 3.1 | Історія української державності |
Освітній компонент психологічного спрямування | ||
ОКВП 3.2 | ОКВП 3.2 | Психологія лідерства в бізнесі |
ОКВП 3.2 | ОКВП 3.2 | Психологія лідерства в освіті |
ОКВП 3.2 | ОКВП 3.2 | Основи професійної психології |
Освітній компонент правового спрямування | ||
ОКВП 3.3 | ОКВП 3.3 | Правове регулювання інноваційної діяльності |
ОКВП 3.3 | ОКВП 3.3 | Інформаційне право |
ОКВП 3.3 | ОКВП 3.3 | Авторське право та суміжні права |
4.3 Освітні компоненти вільного вибору науково-професійного спрямування | ||
– | ОКВН 1 | Безпроводові лінії звʼязку та мережі |
– | ОКВН 1 | Інформаційна безпека в телекомунікаціях |
– | ОКВН 1 | Кодування інформації та захист від похибок |
– | ОКВН 2 | Технології безпроводового звʼязку |
– | ОКВН 2 | Методи кодування інформаційних сигналів |
– | ОКВН 2 | Сучасні наукові школи кафедри |
– | ОКВН 3 | Технології безпроводових локальних мереж |
– | ОКВН 3 | Безпроводові коміркові мережі |
– | ОКВН 3 | Методи розширення спектру сигналу |