Наказом Міністерства освіті і науки України  від 13 жовтня 2021 р. № 1098 затверджено умови прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2022 р.

Згідно нових правил прийому перелік предметів для вступу на освітню програму “Маркетинг” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти залишився незмінним в порявнянні з 2021 р.

Проведення ЗНО заплановано з 23 травня до 15 липня. Максимальна кількість тестів ЗНО, які можуть складати випускники – 5.

В 2022 р. обов’язкових предметів ЗНО не буде. Особа, яка має бажання вступати до закладу вищої освіти, самостійно буде приймати ріщення щодо вибору предметів, з яких їй потрібні результати тестів для вступу на конкретну спеціальність.

Перелік сертифікатів ЗНО для вступу на навчання за освітньою програмою “Маркетинг” в НТУ “ХПІ”:
  • українська мова і література;
  • математика;
  • один з предметів на вибір: історія України, іноземна мова, біологія, географія, фізика, хімія.

Конкурсний відбір для здобуття освітнього ступеня “магістр” зі спеціальності “Маркетинг”, у 2022 р. вперше здійснюватиметься за новими правилами. Для вступу, окрім доплома бакалавра, спеціаліста або магістра необхідно скласти:

  • вступні випробування у формі єдиного вступного випробування (ЄВІ) з іноземної мови;
  • єдине фахове вступне випробування, складовими якого є предметний тест та тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК).

Для конкурсного відбору осіб, що вступають на навчання для здобуття ступеня доктора філософії, зараховуються бали вступних випробувань зі спеціальності та іноземної мови.

Детальніше ознайомитися з Умовами прийому на навчання у 2022 р.