Персональна сторінка викладача

Дисципліна спрямована на ознайомлення з теоретичними і методичними засадами міжнародної торгівлі, поглиблення та систематизацію знань студентів у сфері регулювання, аналізу міжнародної торговельної діяльності, її функціонально-маркетингового забезпечення та оцінювання ефективності здійснення торговельно-посередницьких операцій

Мета дисципліни: полягає у формування системи теоретико-прикладних знань про сучасну роль, функціональне наповнення та інструментарій міжнародної торгівлі та міжнародного бізнесу у висококонкурентному середовищі

 

Результати навчання:

  • Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності;
  • Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу;
  • Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
  • Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів;
  • Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності;
  • Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;
  • Вміння реалізовувати заходи міжнародної маркетингової діяльності в умовах глобалізації ринків