Кафедра маркетингу Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» спільно з партнерами Мішкольц університетом (Угорщина), Магдебурзьким університетом Отто фон Геріке (Німеччина), Економіко-гуманітарним університетом (Польща), Університетом прикладних наук Циттау/Гьорліц (Німеччина) , Технічний університет м. Ліберець (Чехія), Університет економіки (Болгарія) та Казахсько-Німецький Університет (Казахстан) запрошує на черговий захід із циклу лекцій «Сучасний маркетинг: теорія та практичні кейси» від експерта у сфері маркетингу. Цей захід стане вагомим кроком у зміцненні співпраці між університетом та нашими партнерами!

Запрошуємо вас приєднатися до серії лекцій під керівництвом нашого партнера та стейкхолдера Кирила Нагорного, ментора Ради міжнародної бізнес-спільноти в Харкові та Будапешті та асистента Monya Gets Marketing Bureau.

Для кафедри маркетингу НТУ «ХПІ» це ще один важливий крок у зміцненні співпраці з роботодавцями та партнерами, спрямованому на розвиток креативності та гнучкості у підготовці спеціалістів, здатних адаптуватися до стрімких змін у світовому маркетингу.

Коли: 28 листопада 2024 року
Де: онлайн за посиланням: https://bit.ly/4fW012k

Мова: англійська
Часові пояси:
Німеччина, Польща, Угорщина, Чехія – 14:00 (Центральноєвропейський час (CET))
Україна, Болгарія – 15:00 (Східноєвропейський час (EET))
Казахстан – 18:00 (Актюбінський час (AQTT))
Щиро сподіваємося на вашу активну участь у цьому заході. Разом ми зможемо досягти спільних цілей і зробити важливий крок до просування українського та міжнародного маркетингу через інновації та креативний підхід!