Маркетинг – це більше, ніж реклама!
Це про створення цінності, залучення уваги та інноваційні підходи до взаємодії з аудиторією. Саме про це говорили під час зустрічі з Business Development Manager компанії Jelvix – Дмитром Пазієм, яка відбулася в межах проєктів «Практикум з маркетингу» та «Школа маркетингу для абітурієнтів» в НТУ «ХПІ».
Тема зустрічі: «Gamification in marketing and creating value for business» – актуальна, динамічна, наповнена прикладами з реального бізнесу. Дмитро поділився унікальним досвідом, розповів про тренди гейміфікації, що реально працюють, та як вони допомагають брендам створювати цінність для своїх клієнтів.
Було багато цікавих питань, живе обговорення та мотивуюча подача матеріалу.
Також разом з абітурієнтами ми поговорили про переваги навчання за спеціальністю «Маркетинг» та кар’єрні можливості у цій динамічній сфері.
Щиро дякуємо Дмитру Пазію за круту лекцію, а також усім учасникам, хто доєднався до події!
Ваша активність – це наша найбільша мотивація