05 квітня 2024 р. відбулося розширене засідання методичної ради кафедри маркетингу зі стейкхолдерами.

Засідіння було присвячене обговоренню пропозицій щодо змін освітніх програм першого та другого рівнів вищої освіти кафедри маркетингу у 2024 році. Ключовим аспектом нових освітніх програм стали зміни щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти першого та другого рівнів. У зв’язку із зменшенням контингенту вступників для збільшення можливостей формування індивідуальних освітніх траєкторій було прийнято рішення щодо відмови від вибіркових блоків в освітніх програмах “Маркетинг” першого та другого рівня вищої освіти та “Рекламний бізнес” першого рівня вищої освіти.

Крім того, стейкхолдери висловили свої пропозиції щодо перегляду змістовного наповнення освітніх програм та внесення змін до переліку обов’язкових дисциплін та розширення переліку вибіркових дисциплін.

Всі зауваження було прийнято робочими групами до уваги.