ПРАКТИКУМ З МАРКЕТИНГУ В НТУ “ХПІ”
(ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ)
МІСІЯ , МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Місія освітнього проекту – формування нового покоління управлінців сфери маркетингу, яка є підґрунтям формування розвитку лідерського потенціалу університетів України для забезпечення відповідності цілей і програмних результатів підготовки здобувачів першого, другого, третього рівня вищої освіти щодо відповідності сучасним тенденціям розвитку спеціальності на ринку праці стосовно формування попиту на професійних маркетологів та вимог щодо їх підготовки.
Основною метою освітнього проекту є задоволення інтересів здобувачів першого, другого, третього рівня вищої освіти щодо формування не тільки переліку професійних компетентностей, але й розкриття лідерського потенціалу розвитку їх як особистостей, які володіють знаннями критичного мислення та практичними навиками з розв’язання комплексних проблем щодо функціонування та управління розвитком маркетингової діяльності підприємств різних сфер бізнесу через передачу практичних компетентностей, досвіду, професіональних консультацій та надання знань професіоналами-практиками маркетингових та рекламних агенцій України.
Основними завданнями освітнього проекту є:
- залучення провідних фахівців у сфері маркетингу для проведення пізнавальних, гостьових лекцій, майстер-класів та іншої діяльності щодо формування професійних компетенцій через консультативну, проєктну діяльність;
- сприяння контактам здобувачів всіх рівнів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» Національного технічного університету « Харківський політехнічний інститут» зі стейкхолдерами щодо розкриття особистого потенціалу, ділових якостей, професійних здібностей реальним потребам ринку праці зі спеціальності 075 « Маркетинг» та подальшому працевлаштуванню.
ПЕРЕВАГИ ДІЯЛЬНОСТІ
- підвищення зацікавленості майбутніх абітурієнтів та популяризації серед здобувачів всіх рівнів вищої освіти і Національного технічного університету « Харківський політехнічний інститут» отримання професії «маркетолог»;
- надання можливості НПП кафедри маркетингу Національного технічного університету « Харківський політехнічний інститут» підвищити практичний досвід, формування переліку професійних компетентностей та вимог щодо їх підготовки, проведенню моніторингу ринку відповідності сучасним тенденціям розвитку спеціальності на ринку праці
ПроведенІ заходи
2023-2024 навчальний рік
- 28.09.2023 “Як провести вдалу рекламну кампанію”. Гостьова лекція: лектор – Марина Ананьїна, експертка з комунікацій фонду енергоефективності України.
- 12.10.2023 – 19.12.2023 “Глобальний маркетинг”. Цикл безкоштовних онлайн лекцій від професора, доктора філософії Sebastian Zips (кафедра маркетингу Zittau Görlitz University of Applied Sciences (Hochschule Zittau/Görlitz) м. Герліц Німеччина).
- 17.10.2023 “Чемпіони продажу”. Майстер-клас : спікер – Ігор Адашевський, бізнес-тренер міжнародної категорії (International Coach Union та Erickson International University).
- 24.10.2023 “Можливості закордонних освітньо-наукових програм для студентів закладів вищої освіти”. Круглий стіл: доповідачі –
-
-
-
-
- 25.03.2024 “Розумна реклама: як ШІ трансформує Google Ads”. Майстер-клас: спікер Володимир Кривомлин, офіційний партнер компанії Google.
-
- 03.04.2024 “Рекламна стратегія в Facebook/Instagram: від цілей до аналізу результатів”. Гостьова лекція: лектор Валерія Пономаренко, маркетолог компанії Global IT Support.
- 11.04.2024 “Тренди таргету у 2024 році”. Майстер-клас: спікер – Альона Романчик, маркетолог, таргетолог-фрілансер.
- 16.04.2024 “Особливості роботи діджитал маркетолога на західних ринках”. Гостьова лекція: лектор Артемом Семенютіним директор РА “Digital Stars”.
- 23.04.2024 “Від маркетингу до бізнес-аналізу в IT”. Гостьова лекція: лектор Гурська Ірина, маркетолог, засновниця спільноти BA “EasyBA”, а також як автор книги “Business Analysis in IT – Is It Easy?”
- 08.05.2024 “Практичні поради як за допомогою SEO можна досягти Норд-стар метрики”. Гостьова лекція: лектор Анастасія Оборіна, практикуючий SEO-спеціаліст.
2022-2023 навчальний рік
- 24.09.2022 “Як побудувати комунікацію з клієнтом і визначити його вимоги до продукту?” Гостьова лекція: лектор – Олена Грищенко, к.е.н., доц., старшогий бізнес-аналітик компанії Epam Systems.
- 11.10.2022 “Інтернет-маркетинг один з найпопулярніших напрямків маркетингу”. Гостьова лекція: лектор – Іван Дрепін, інтернет-маркетолог компанії NETRONIC.
- 13.10.2022 “Ціна або цінність? Як сформувати асортимент, щоб його хотіли?” Гостьова лекція: лектор – Юлія Індик, маркетолог-стратег, співвласниця агентства Krasivo Group Україна.
- 03.11.2022 “Івент як інструмент маркетингу”. Гостьова лекція: лектор – Марина Кавун, event menager в компанії Dev.Pro.
- 09.11.2022 “Маркетингова стратегія. Визначення цільової аудиторії. Реальні кейси. Реальні приклади”. Гостьова лекція: лектор – Антон Анопа Head of Marketing компанії StartSlice.
- 23.11.2022 Презентація компанії “Новий Стиль”. Лектор Яніна Талашко, HR-менеджера компанії “Новий Стиль”.
- 14.03.2023 “Сучасний маркетинг: які напрямки можна обрати?”. Гостьова лекція: лектор – Кирило Нагорний, керівник Маркетингового бюро “Monya Gets”, співзасновник спільноти менторів і наставників Board у Харкові.
- 31.03.2023 “Project management foundation training” (Навчання основам управління проектами). Гостьова лекція: лектор – Яна Адаменко, Product manager в компанії AB InBev.
- 10.04.2023 “Особливості маркетингу в IT-сфері України та за кордоном”. Гостьова лекція: лектор – Світлана Трофименко, менеджер з маркетингу в компанії AUTO1 Group (Німеччина).
- 29.05.2023 “Реальний маркетинг. Практичні фішки Інтернет-реклами 2023”. Гостьова лекція та майстер-клас: спікер – Ігор Адашевський, бізнес-тренер міжнародної категорії (International Coach Union та Erickson International University)
- 07.06.2023 “Методологія якісних досліджень. Тенденції FMCG 2022 на ринку Казахстану” Гостьова лекція: лектор- Асем Абдунурова, Ph.D., доцент Казахсько-Німецького університету під керівництвом Prof. Dr. phil. Sebastian Zips (кафедра маркетингу).”
- 07.06.2023 “Проведення фокус-групи зі студентами”. Семінар: тьютор – Асем Абдунурова, Ph.D., доцент Казахсько-Німецького університету, Prof. Dr. phil. Sebastian Zips (кафедра маркетингу).
- 05.07.2023 Презентація літнього стажування з подальшим працевлаштуванням за трьома напрямами: “Event marking”, “Маркетингові дослідження”, “Комунікації” в Маркетинговому бюро “Monya Gets”. Спікер – Кирило Нагорний., керівник Маркетингового бюро “Monya Gets”, співзасновник спільноти менторів і наставників Board у Харкові.”