Практикум з маркетингу

ПРАКТИКУМ З МАРКЕТИНГУ В НТУ “ХПІ”
(ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ)
 
МІСІЯ , МЕТА ТА ЗАВДАННЯ

Місія освітнього проекту – формування нового покоління управлінців сфери маркетингу, яка є підґрунтям формування розвитку лідерського потенціалу університетів України для забезпечення відповідності цілей і програмних результатів підготовки здобувачів першого, другого, третього рівня вищої освіти щодо відповідності  сучасним тенденціям розвитку спеціальності на ринку праці стосовно формування попиту на професійних маркетологів  та вимог щодо їх підготовки.

Основною метою  освітнього проекту  є задоволення  інтересів здобувачів першого, другого, третього рівня вищої освіти щодо формування не тільки переліку професійних компетентностей, але й розкриття лідерського потенціалу розвитку їх як особистостей, які володіють знаннями критичного мислення та практичними навиками з  розв’язання комплексних проблем щодо функціонування та управління розвитком маркетингової діяльності підприємств різних сфер бізнесу через передачу практичних компетентностей, досвіду, професіональних консультацій  та надання знань професіоналами-практиками маркетингових та рекламних агенцій України.

Основними завданнями освітнього проекту є:

  • залучення провідних фахівців у сфері маркетингу для проведення пізнавальних, гостьових лекцій, майстер-класів та іншої діяльності щодо формування професійних компетенцій через консультативну, проєктну  діяльність;
  • сприяння контактам  здобувачів всіх рівнів вищої освіти  спеціальності 075 «Маркетинг»  Національного технічного університету « Харківський політехнічний інститут» зі стейкхолдерами  щодо розкриття особистого  потенціалу, ділових  якостей, професійних здібностей  реальним потребам ринку праці зі спеціальності 075 « Маркетинг» та подальшому працевлаштуванню.
ПЕРЕВАГИ ДІЯЛЬНОСТІ
  • підвищення зацікавленості майбутніх абітурієнтів та популяризації серед здобувачів всіх рівнів вищої освіти і Національного  технічного університету « Харківський політехнічний інститут»   отримання  професії «маркетолог»;
  • надання можливості НПП кафедри маркетингу  Національного  технічного університету « Харківський політехнічний інститут»  підвищити  практичний  досвід, формування  переліку професійних компетентностей та вимог щодо їх підготовки,  проведенню моніторингу ринку  відповідності  сучасним тенденціям розвитку спеціальності на ринку праці
ПроведенІ заходи
2024-2025 навчальний рік
2023-2024 навчальний рік
2022-2023 навчальний рік