Публікації Заруби В.Я.

Публікації заруби В.Я.
i 2020
i2021
i2022
i2023
i2024
Персональна сторінка викладача iПублікації інших викладачів
Перелік публікацій за 2024 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Liudmyla Potrashkova, Viktor Zaruba, Diana Raiko, Oleksiy Yevsyeyev Identifying the system of value factors of green consumer choice. Innovative Marketin, 2024. Vol. 20, iss. 1. P. 199-211. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75150

 Статті у фахових виданнях:

  1. Заруба В. Я. Чмерук, Т. Ю. Методи урахування невизначеностей попиту у моделях оперативного планування виробництва. Вісник Національного технічного університету “ХПІ” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. № 2. С. 3-6. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78530

Конференції:.

  1. Zaruba V., Muzi Li. Application of the method of analogs to establish competitive prices for new products. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Тези доп. ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. Є. І. Сокол.. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. С.708. http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2024/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2024.pdf
  2. Клімов М.В., Заруба В.Я. Маркетингові інновації в закладах освіти. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Тези доп. ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. Є. І. Сокол.. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. С.786. http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2024/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2024.pdf
  3. Масалаб О.В., Заруба В.Я. Моделювання марктенгової програми підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Тези доп. ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. Є. І. Сокол. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. С.829 http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2024/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2024.pdf

Методичні рекомендації:

  1. Методичні рекомендації до проведення практичних занять з дисципліни “Маркетинговий менеджмент”: для здобувачів другого освітнього рівня освітньої програми “Маркетинг” спец. 075 Маркетинг / уклад. В. Я. Заруба ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. 59 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78316
  2. Конспект лекцій з дисципліни “Маркетинговий менеджмент”: для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми “Маркетинг” за спец. 075 “Маркетинг” усіх форм навчання / уклад. В.Я. Заруба; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Електрон. текст. дані. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. 60 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78322
Перелік публікацій за 2023 р.

Конференції:

  1. Заруба В. Я., Парфентенко И. А. Конкурентоспроможність та успішність бізнес організацій з позиції стратегічного менеджменту. “Системний аналіз і прийняття рішень”. Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем. Матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Мультимедійне наук. електрон. вид. Харків, ХНЕУ, 2023. https://mpsesm.org/index.php/mpsesm/mpsesm-xiv/paper/view/1049/849 https://repository.kpi.kharkov.ua/mydspace
  2. Заруба В. Я. Вплив прогнозів на поведінку агентів соціально-економічних систем. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17–20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ “ХПІ”, 2023. С. 720. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72358
  3. Заруба В.Я. Системний аналіз маркетингової активності у сфері забезпечення туризму. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України (14-15 листопада 2023 року) Частина 2. С.57-60. https://web.kpi.kharkov.ua/marketing/conf2023/ https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71118
  4. Віктор Заруба, Тарас Чмерук. Маркетингове інформаційно-аналітичне забезпечення планування виробництва на підприємстві. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетинг в Україні» (20 жовтня 2023 р.) КНЕУ, 2023. С. 209–211. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72359
  5. Віктор Заруба, Тарас Чмерук. Сучасні методи та інструменти прогнозування попиту на продукцію виробничого підприємства Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конф., м. Полтава, 23-24 лист. 2023 р. Електрон. текст. дані. Полтава: ПУЕТ, 2023. С. 180-182. https://bit.ly/478R6WG https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72928

Монографії:

  1. Заруба В.Я. Системний підхід до дослідження конкурентоспроможності та успішності бізнес організацій. (С. 41-62). Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій: колективна монографія / Загальна редакція д-ра екон. наук, професора О.П.Косенко. Харків: ТОВ «Оберіг», 2023. ISBN 978-966-8689-64-2 Ел. ресурс: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606
Перелік публікацій за 2022 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Zaruba, V., Potrashkova, L., Guryanova, L., Sokol, K., Kuksa, I. (2022). Analysis of the policy of operation activity of an enterprise with product reservation. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2022 (3 (115)), 31–42. doi: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.252667 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65066 (Scopus)

Статті у фахових виданнях:

  1. Заруба В.Я., Парфентенко І. А. Аналіз політики оптимізації тривалості збору замовлень в умовах випадкових коливань попиту. Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія «Економіка і управління» Вип. 51. К.: ДУІТ, 2022. С.20-32. DOI: 10.32703/2664-2964-2022-51 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65045

Конференції:

  1. 1. Заруба В. Я., Парфентенко И. А. Системний підхід до дослідження інноваційної активності виробничих організацій. Секція 7 “Маркетинг, інновації та креативна економіка як інструменти сталого розвитку”. Потенціал сталого розвитку в умовах сучасних регіональних та глобальних викликів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 11-13травня2022р. Мультимедійне наук. електрон. вид. Чернівці – Сучава, ЧНУ, 2022. С. 69-70. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65064
  2. Заруба В. Я., Парфентенко И. А. Оперативне планування виробництва в умовах випадкових коливань попиту. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доп. 30-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2022. Харків: НТУ “ХПІ”, 2022. С. 527. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62531

Навчальні посібники

  1. Віктор Заруба, Ірина Парфентенко. Математичне моделювання в управлінні маркетингом. Навчальний посібник. GlobeEdit, 2022. 77с. ISBN: 978-620-0-63101. https://drive.google.com/file/d/1RkBDrHbHLT2shXEMxrZy9FVnbSPowZKo/view?usp=sharing
Перелік публікацій за 2021 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Заруба В.Я., Парфентенко І. А. Аналіз інноваційної активності виробничих організацій з позиції системного підходу. Вісник НТУ «ХПІ» (економічні науки), 2021. №4. С. 12-19. ISSN 2519-4461 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58356
  2. Заруба В.Я., Парфентенко І.А. Методи використання вебсайтів в інтегрованому просуванні бізнесу організацій. Економіка промисловості. 2021. № 2 (94). С. 125-140. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56313
Перелік публікацій за 2020 р.

Матеріали конференцій:

  1. Заруба В. Я., Парфентенко И. А. Уровни рефлексии управления ситуациями бизнес деятельности. Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем. Матеріали XII міжнародної науково-практичної конференції. Мультимедійне наук. електрон. вид. Братислава – Харків, ХНЕУ, 2020. ISBN 978-80-89654. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72312
  2. Viktor Zaruba, Iryna Parfentenko, “Risk management models in operative planning at an industrial enterprise”. Published in: 2020 IEEE International Conference on Problems of Infocommunications. Science and Technology (PIC S&T), IEEE, October 2020. P. 33-38. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72314