20.11.2023 року були оголошені результати Регіонального он-лайн конкурсу студентських рекламних проєктів 2023, який відбувся на базі кафедри маркетингу Хмельницького національного університету.
Вітаємо Гуртову Марію (гр. БЕМ-920а) та її керівника Романчик Т.В., які отримали 3 місце в номінації “Патріотична та соціальна реклама з рекламним матеріалом: Роби вибір свідомо!”
Ковальову Валерію (гр.БЕМ-920а) та її керівника Кітченко О.М., які отримали 2 місце в номінації Генерального спонсора ТМ «HILLARY» з рекламним матеріалом: Набір проти випадіння волосся.

Організаторами конкурсу виступили:

  • Кафедра маркетингу Хмельницького національного університету;
  • ТМ «HILLARY» – бренд натуральної косметики – генеральний спонсор (Інстаграм
  • @hillary_cosmetics);
  • Взуттєва фабрика «ЛІТМА» – провідний виробник взуття в Україні – генеральний партнер (Інстаграм @litma_official).

Номінації конкурсу:

  • Патріотична та соціальна реклама;
  • Комерційна реклама;
  • Номінація генерального спонсора ТМ «HILLARY» (створення креативного банеру/відео/анімації у форматах 1:1 (публікація інстаграм/фейсбук) та 9:16 (історія інст/фб) на такий набір: шампунь, кондиціонер, сироватка проти випадіння волосся.

В конкурсі прийняли участь 65 учасників, які розробили 60 рекламних проєктів.
Серед учасників здобувачі освіти:
Хмельницького національного університету (спеціальності 075 Маркетинг, 022 Дизайн, 051 Економіка);
Хмельницького Торговельно-Економічного Фахового Коледжу Державного Торговельно- Економічного Університету;
Вінницького торговельно-економічного інституту державного торговельно-економічного університету;
Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут».