26.04.2024р. відбулися збори наукового гуртка кафедри “Креативний маркетинг”, які були підготовлені та проведені доцентом Марією Мірошник. Здобувачі групи БЕМ-921а та БЕМ-921к були ініціаторами цікавих доповідей, присвячених темі “Формування культурних констант країни як основи мультикультурного маркетингу”. Серед них варто відзначити доповідь Смаги Марії з групи БЕМ 921к на тему “Як бренд McDonald’s досягає успіху завдяки культурній адаптації”, а також доповідь Мартиненка Кіріла з групи БЕМ 921а на тему “Співіснування в єдиному просторі різноманітних культурних утворень”.

Кафедра висловлює вдячність учасникам за активну участь та плідну співпрацю.
Науковий гурток продовжує активну наукову роботу, а результати його діяльності вже були опубліковані у вигляді тез на міжнародних науково-практичних конференціях.