Професорка кафедри маркетингу Юлія ШИПУЛІНА взяла участь в роботі  конкурсної комісії  Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти, який проходив на базі  кафедри маркетингу Хмельницького національного університету.

До участі в конкурсі було представлено 25 кваліфікаційних робіт бакалаврів, 33 кваліфікаційних роботи магістрів  з 14 ЗВО з різних регіонів України. 2 червня 2023 р.  відбулося фінальне засідання конкурсної комісії.

Результати проведення Всеукраїнського конкурсу кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти 2023 р.