Досліджено проблеми управління інноваційним розвитком в умовах четвертої промислової революції і зміни технологічних укладів. Окреслено роль цифровізації у формуванні передумов випереджаючого інноваційного розвитку. Викладено підходи до управління знаннями як основою і результатом інноваційної діяльності. Визначено особливості управління інноваційним розвитком університетів в умовах технологічних трансформацій. Запропоновано підходи до ринково-орієнтованого антикризового управління інноваційним розвитком регіонів і галузей економіки.
Для фахівців у галузі інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, менеджменту і маркетингу знань, управління інтелектуальним капіталом, антикризового менеджменту, а також для викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти.
Колективна монографія розкриває сутність актуальних питань сучасного управління конкурентоспроможністю підприємств в контексті використання та впровадження розроблених науково-методичних засад, концепцій, методик та інших підсумків досліджень; розвинення концепцій формування та вдосконалення конкурентних переваг бізнес-структур; розроблення практичних рекомендацій щодо застосування сучасних методів та підходів стратегічного управління на засадах маркетингових інновацій. Монографія розрахована для використання викладачами, аспірантами галузі знань «Управління та адміністрування» закладів вищої освіти, студентами, керівниками організацій та всіма професійно зацікавленими особами.
У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
Посібник містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни «Поведінка споживачів». Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, літературу, термінологічний словник, навчальні завдання та завдання для перевірки знань.
Призначено для здобувачів спеціальності 075 « Маркетинг» всіх форм навчання.
Надано завдання оцінки споживацької привабливості товарів, визначаються найбільш суттєві чинники впливу на прийняття рішення споживачами щодо придбання товарів, пропонуються економіко-математичні моделі оцінки споживацької привабливості товарів універсального призначення.
Призначено для здобувачів спеціальності 075 « Маркетинг» усіх форм навчання.
Використання математичних моделей в управлінні маркетингом обумовлено тим,що вони дозволяють отримувати об’єктивно обґрунтовані результати аналізу ситуацій та рішень, які пропонується прийняти. Математичне моделювання доцільно застосовувати у різноманітних ситуаціях маркетингової діяльності, які охоплюють процеси маркетингових досліджень, розробки товарної політики, ціноутворення, комунікаційної політики, управління ланцюжками продажів та постачання тощо. У посібнику відмічаються взаємозв’язки та особливості методів побудови можделей, визначаються їх можливості та обмеження. Викладення теоретичного матеріалу супроводжується прикладами кількісного розв’язання завдань та їх поясненнями.
Практикум містить навчально-методичні матеріали для вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика». Блок навчально-методичного забезпечення включає методичні поради до кожної теми дисципліни: необхідні пояснення до теми, план семінарського заняття, основні питання для обговорення, практичні завдання, завдання для перевірки знань і контрольні запитання.
Призначено для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчання.
Навчальний посібник написаний відповідно до програми вивчення курсу «Маркетингова товарна політика». Розглянуто основні поняття товарної політики, визначено основі інструменти та методи її оцінки.
Посібник розрахований на здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг» усіх форм навчання, а також широке коло читачів для загального ознайомлення з поняттями маркетингової товарної політики.
Логістика: підручник для студентів економічних спеціальностей / М. А. Цейтлін, Д. В. Райко, О. А. Біловодська та ін. — Суми : Триторія, 2021. — 220 с. Викладено основи організації та управління матеріальними потоками у виробництві, розподілі й торгівлі, що базуються на сучасному логістичному підході до інтеграції цих видів діяльності. Розглянуто історію терміна «логістика», завдання й зміст роботи учасників логістичного процесу, методологічний апарат логістики.
Призначено для студентів економічних спеціальностей, а також усіх, хто цікавиться сучасним науковим напрямом — логістикою.
Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Райко Д.В. Вступ до спеціальності «Маркетинг» : навчальний посібник — Суми : Триторія, 2020. — 132 с. Навчальний посібник написаний відповідно до програми вивчення курсу «Вступ до спеціальності». В навчальному посібнику розглянуто основні поняття маркетингу та інструменти маркетингової діяльності. Наведено приклади розв’язання задач. Для зручності користування складено глосарій ключових понять та алфавітний покажчик.
Посібник розрахований на здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг» усіх форм навчання, а також широке коло читачів для загального ознайомлення з поняттями маркетингу.