На кафедрі маркетингу НТУ «ХПІ» успішно завершився цикл лекцій «Сучасний маркетинг: теорія та практичні кейси», який проводив Кирило Нагорний — співвласник компанії Brushfam.io, асистент маркетингового агентства Monya Gets, партнер Board Budapest та співзасновник Board Kharkiv.
До навчального процесу долучилися бакалаври, магістри та аспіранти, які мали змогу опанувати сучасні підходи до маркетингових стратегій, розглянути кейси міжнародних компаній та здобути практичні навички у сфері маркетингу.
Цей освітній проєкт реалізовувався у співпраці з Університетом Мішкольца (Угорщина), Університетом Отто фон Ґеріке в Магдебурзі (Німеччина), Університетом економіки та гуманітарних наук (Польща), Вищою школою Циттау/Ґерліц (Німеччина), Технічним університетом Ліберця (Чехія), Університетом економіки (Болгарія) та Казахсько-німецьким університетом (Казахстан).
Підсумком навчання стало отримання сертифікатів участі, що підтверджують проходження програми в обсязі 6 ECTS (180 годин).
Серитфікат Марія Гуртова
Серитфікат Катерина Кітченко
Серитфікат Ольга Коваленко
Серитфікат Ярослав Ронь
Серитфікат Поліна Стауде
Серитфікат Андрій Чернобровків
Вітаємо всіх учасників із успішним завершенням курсу та бажаємо подальших професійних звершень!