05 квітня 2023 р. відбулося розширене засідання методичної ради кафедри маркетингу НТУ»ХПІ», в якому взяли участь викладачі кафедри, представники бізнесу, адміністративного персоналу та здобувачі освіти першого та другого рівня.

Під час засідання обговорювалися питання щодо змісту та удосконалення освітніх програм спеціальності «Маркетинг» першого та другого рівнів вищої освіти та перспективи розвитку спеціальності.

Гаранти освітніх програм, Шипуліна Ю.С., Романчик Т.В., Косенко О.П. ознайомили присутніх з результатами проведеного громадського обговорення проєктів освітніх програм 2023 р., а також результатами опитування здобувачів щодо ОП.  

Стейкхолдери висловилювали свої думки як щодо включення до освітніх програм нових дисциплін, так і внесення змін до змістовного наповнення дисциплін.

За результатами  роботи методичної ради було ухвалено пропозиції щодо внесення змін до освітніх програм, зокрема:

  • виключити з ОП «Маркетинг першого рівня ВО вибірковий блок дисциплін «Рекламний бізнес»;
  • переглянути розподіл аудиторного навантаження здобувачів; 
  • збільшити обсяг навчальної дисципліни “Маркетингова логістика” з 3 до 5 кредитів;
  • замінити форму індивідуального завдання дисципдіни “Маркетингова логістика” з розрахункового на курсовий проєкт;
  • включити до переліку обов’язкових дисциплін ОП «Маркетинг» та ОП «Рекламний бізнес» ОК «Тімбілдинг»;
  • до переліку дисциплін ОП «Рекламний бізнес» включити дисципліни: «Планування та прогнозування в маркетингу», «Організація власного бізнесу», «Управління конкурентоспроможністю», «Ризикологія»;
  • переглянути перелік тем в дисциплінах при розробленні силабусів на 2023-2024 н.р. з урахуванням рекомендацій стейкхолдерів;
  • запровадити викладання всіх дисциплін ОП «Маркетинг» другого рівня ВО англійською мовою.

.