Результати опитування студентів 4-го курсу спеціальності 124 «Системний аналіз». 2024 рік

Освітня програма: "Системний аналіз і управління"

Результати опитування студентів 4-го курсу спеціальності 124 «Системний аналіз». 2024 рік

Анкетування для оцінки якості навчального процесу та змісту освітньої програми “Системний аналіз і управління” кафедри системного аналізу та інформаційно аналітичних технологій проводилось анонімно з 01.06.2024 р. по 20.06.2024 р. із застосуванням електронної анкети.

Було отримано 11 відповідей.

Зведені результати анкетування.

  1. Наскільки Ви задоволені змістом ЗАГАЛЬНИХ дисциплін за освітньою програмою?
  • 2 бали – 2 (18%)
  • 3 бали – 2 (18%)
  • 4 бали – 4 (36%)
  • 5 балів – 3 (28%)
  • Середня оцінка 3,73 бали
  1. Наскільки Ви задоволені змістом ФАХОВИХ дисциплін за освітньою програмою?
  • 2 бали – 1 (8%)
  • 3 бали – 3 (28%)
  • 4 бали – 4 (36%)
  • 5 балів – 3 (28%)
  • Середня оцінка 3,82 бали
  1. Наскільки Ви задоволені змістом і якістю викладання дисципліни “Іноземна мова”?
  • 3 бали – 4 (36%)
  • 4 бали – 2 (18%)
  • 5 балів – 5 (46%)
  • Середня оцінка 4,09 бали
  1. Оцініть рівень забезпечення навчально-методичними матеріалами за 5-ти бальною шкалою
  • 2 бали – 1 (8%)
  • 3 бали – 4 (36%)
  • 4 бали – 3 (28%)
  • 5 балів – 3 (28%)
  • Середня оцінка 3,73 бали
  1. Оцініть якість організації самостійної роботи за 5-ти бальною шкалою
  • 1 бал – 1 (8%)
  • 2 бали – 3 (28%)
  • 3 бали – 0 (0%)
  • 4 бали – 5 (46%)
  • 5 балів – 2 (18%)
  • Середня оцінка 3,36 бали
  1. Оцініть якість системи оцінювання знань студентів за 5-ти бальною шкалою
  • 1 бал – 0
  • 2 бали – 1 (9%)
  • 3 бали – 1 (9%)
  • 4 бали – 5 (46%)
  • 5 балів – 4 (36%)
  • Середня оцінка 4,09 бали
  1. Чи залучали Вас до обговорення структури освітньої програми та/або змісту навчальних дисциплін?
  • Обговорював з конкретним викладачем – 1 (9%)
  • Приймав участь у засіданні кафедри – 0
  • Висловлював пропозиції по окремим дисциплінам – 2 (18%)
  • Мені це не цікаво – 8 (73%)
  1. Чого, на Вашу думку, недостатньо дає навчання на ОП «Системний аналіз і управління» НТУ «ХПІ»?
  • Всього достатньо – 0
  • Теоретичних знань – 0
  • Вміння самостійно мислити – 1 (9%)
  • Навичок професійної діяльності – 8 (73%)
  • Практичного досвіду – 10 (91%)
  • Інше – 0
  1. Які джерела інформації Ви систематично використовуєте в навчанні?
  • Науково-популярну літературу – 1 (9%)
  • Інтернет – 11 (100%)
  • Підручники, навчальна література або електронні ресурси бібліотеки НТУ «ХПІ» – 4 (46%)
  • Навчально-методичні матеріали, розроблені викладачами – 10 (91%)
  • Не використовую жодних джерел інформації – 0
  1. Як змінився у процесі навчання Ваш загальний рівень знань?
  • Значно покращився – 2 (18%)
  • Покращився – 9 (82%)
  • Не змінився – 0
  1. Як змінились у процесі навчання Ваші аналітичні здібності?
  • Значно покращились – 3 (28%)
  • Покращились – 6 (54%)
  • Не змінились – 2 (18%)
  1. Як змінилось у процесі навчання Ваше вміння проводити дослідження та працювати з джерелами інформації?
  • Значно покращилось – 7 (63%)
  • Покращилось – 3 (28%)
  • Не змінилось – 1 (9%)
  1. Вкажіть, які аспекти навчального процесу, на Вашу думку, є важливими / не важливими
  • Наявність дисциплін, вивчення яких студент обирає самостійно – важливо: 100%
  • Оцінка студентами якості викладання – важливо: 100%
  • Вільний доступ до комп’ютерів та інтернет-ресурсів в університеті з освітньою метою – важливо: 73%, посередньо: 27%
  • Збільшення самостійних завдань та, відповідно, зменшення кількості аудиторних занять – важливо: 9%, посередньо: 73%, не важливо – 18%
  • Залучення студентів до наукових, зокрема прикладних досліджень – важливо: 45%, посередньо: 45%, не важливо – 10%
  • Участь у програмах міжнародної академічної мобільності – важливо: 36%, посередньо: 54%, не важливо – 10%
  • Наявність активних та сучасних методів викладання, індивідуалізація навчання – важливо: 90%, посередньо: 10%
  • Допомога університету випускникам у працевлаштуванні – важливо: 73%, посередньо: 18%, не важливо – 9%
  1. Оцініть якість взаємодії адміністрації ЗВО зі студентами за 5-ти бальною шкалою
  • Так – 0
  • Ні – 11 (100%)
  1. Чи зустрічали Ви в процесі навчання випадки набуття неправомірної вигоди працівниками та/або адміністрацією?
  • Так – 0
  • Ні – 11 (100%)
  1. Оцініть ставлення викладачів до студентів у ЗВО за 5-ти бальною шкалою
  • 1 бал – 0
  • 2 бали – 0
  • 3 бали – 4 (36%)
  • 4 бали – 2 (18%)
  • 5 балів – 5 (46%)
  • Середня оцінка 4,09 бали
  1. Чи задоволені Ви якістю освіти та вашого навчання у НТУ «ХПІ» у цілому?
  • Однозначно так – 3 (27%)
  • Скоріше так – 5 (46%)
  • Важко сказати – 1 (9%)
  • Скоріше ні – 2 (18%)
  • Однозначно ні – 0
  1. Якби Вам знову довелося вирішувати питання про вибір закладу вищої освіти, чи обрали би Ви НТУ «ХПІ»?
  • Однозначно так – 3 (27%)
  • Скоріше так – 3 (27%)
  • Важко сказати – 3 (27%)
  • Скоріше ні – 2 (18%)
  • Однозначно ні – 0
  1. Якби Вам знову довелося вирішувати питання про вибір спеціальності, чи обрали би Ви спеціальність 124 «Системний аналіз»?
  • Однозначно так – 2 (18%)
  • Скоріше так – 5 (46%)
  • Важко сказати – 2 (18%)
  • Скоріше ні – 2 (18%)
  • Однозначно ні – 0
  1. Що Ви плануєте робити після закінчення ЗВО?
  • Продовжити навчання на наступному рівні – 5 (46%)
  • Здобути освіту за іншою, більш перспективною спеціальністю – 1 (9%)
  • Працювати за спеціальністю – 2 (18%)
  • Працювати за іншою спеціальністю – 1 (9%)
  • Зайнятися діяльністю, що не потребує глибокої фахової підготовки – 1 (9%)
  • Виїхати за кордон для працевлаштування – 0
  • Не працювати – 1 (9%)
  1. Наскільки ймовірно, що Ви порадите іншим вступати на освітню програму “Системний аналіз і управління”?
  • 10 – 1 (9%)
  • 9 – 3 (27%)
  • 8 – 1 (9%)
  • 7 – 1 (9%)
  • 6 – 1 (9%)
  • 5 – 1 (9%)
  • 4 – 1 (9%)
  • 3 – 1 (9%)
  • 2 – 0
  • 1 – 0
  • 0 – 1 (9%)

Останнє питання передбачало можливість висловлювання студентами власних думок: «Порадьте, що ми можемо зробити для покращення навчання за освітньою програмою “Системний аналіз і управління”».

Серед відповідей на це питання як найбільш цікаві та значущі можна виділити:

  • Прибрати 6 день навчання і повернутися до 5 денного навчання;
  • Зробити більш сучасні завдання з використанням нових технологій. Хотілось би більше практичних завдань, щоб з початку навчання розуміти, на кого ти навчаєшся. І зробити більше проектів, щоб студенти могли працювати групами. Додати можливість робити завдання з різних дисциплін в одному проекті.

Висновки та прийняті рішення щодо змісту освітньої програми

  1. Додати до переліку дисциплін вільного вибору загальної підготовки, які пропонуються студентам у 5 семестрі, дисципліну «Спілкуємось професійно іноземною в сфері ІТ. Модуль 5», розроблену викладачами кафедри іноземних мов НТУ «ХПІ»;
  2. Додати до переліку дисциплін вільного вибору загальної підготовки, які пропонуються студентам у 6 семестрі, дисципліну «Спілкуємось професійно іноземною в сфері ІТ. Модуль 6», розроблену викладачами кафедри іноземних мов НТУ «ХПІ»;
  3. Ввести до переліку обов’язкових спеціальних дисциплін в 6-му семестрі освітній компонент «Проєкт» замість виробничої практики.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.