20.03.2023 р. ВІДБУЛОСЯ ЧЕРГОВЕ РОЗШИРЕНЕ ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ СОЦІОЛОГІЇ І ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ЗА УЧАСТЮ СТЕЙКХОЛДЕРІВ.

Відбулося обговорення зі стейкхолдерами можливості (необхідності) удосконалення ОПП кафедри («Цифрове врядування» – перший (бакалаврський) рівень вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»; «Адміністративний менеджмент» – другий (магістерський) рівень вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»; «Соціологія управління» – перший (бакалаврський) рівень вищої освіти за спеціальністю 054 «Соціологія»; «Соціологічне забезпечення економічної діяльності» – другий (магістерський) рівень вищої освіти за спеціальністю 054 «Соціологія») та ОНП («Соціологія» – третій (доктор філософії)  рівень вищої освіти за спеціальністю 054 «Соціологія»). Запрошені до обговорення освітніх програм:

Барабанов Ігор Васильович – Начальник відділу адміністрування інформаційних систем та захисту інформації Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління пенсійного фонду України в Харківській області;

Чернецька Тетяна Миколаївна – канд. соціологічних наук, заступниця голови правління громадської організації «Центр гендерної культури»;

Рущенко Ігор Петрович – доктор соціологічних наук, професор, професор кафедри прикладної соціології та соціальних комунікацій соціологічного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна;

Петухов Максим Григорійович – капітан поліції, старший інспектор з особливих доручень відділу зв’язків з громадськістю управління патрульної поліції в Харківській області Департаменту патрульної поліції;

Івановська Людмила Іванівна – секретар Валківської міської ради;

Гнутов Андрій Вікторович –  провідний фахівець центру соціологічних і маркетингових досліджень;

Здобувачі вищої освіти: Горбаченко Марія – магістрантка ОПП «Адміністративний менеджмент», Слісаренко Марія – здобувачка вищої освіти за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування».

За результатами щорічного перегляду освітніх програм було запропоновано низку рекомендацій до освітніх компонент, компетенцій, результатів навчання та складових практичної підготовки здобувачів за ОПП та ОНП кафедри.