КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ:
ПЕРЕВІРКА АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ЗАНЯТТЯ
На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стефані Фостер та Кірка Амброуза (директорка з оцінювання та директор центру викладання та навчання в Університеті штату Колорадо) «Перевірка активності студентів під час заняття». У ній наводяться результати дослідження залученості студентів та пропонуються способи підтримки й оцінювання такої залученості в аудиторії.
Ми схильні думати про участь у навчальних заняттях в обмежених термінах, як про студентів, які ставлять запитання та відповідають на них. Проте взаємодія складніша. Ми можемо шукати багато ознак залучення через взаємодію трьох вимірів ставлення людини або того, як людина оцінює особу, ідею чи річ. Ці три виміри – когнітивний, афективний і поведінковий – працюють разом, щоб впливати на участь людини у виконанні будь-якого завдання чи дня.
Захоплені студенти не просто засвоюють зміст, вони намагаються осмислити те, що вивчають, докладаючи інтелектуальних зусиль і опрацьовуючи складні ідеї. Захоплені учні піклуються про предмет, відчувають мотивацію чи захоплення навчатися та беруть на себ відповідальність за власне навчання.
Враховуючи те, що ми знаємо, чи можемо ми справді сприяти залученню учнів у навчальний процес? Відповідь: так! Хоча ми не можемо контролювати всі фактори, які впливають на навчальний досвід студентів, викладачі можуть створити навчальне середовище, в якому студенти відчуватимуть заохочення та підтримку для активного навчання.
Детальніш за посиланням:
https://www.timeshighereducation.com/campus/examination-student-engagement-classroom?utm_source=mkg&utm_medium=email&utm_campaign=showcase&spMailingID=26671907&spUserID=MTAxNzcwOTEyMTAyNAS2&spJobID=2273988528&spReportId=MjI3Mzk4ODUyOAS2