«Мультидисциплінарне цифрове еко-гуманістичне середовище для навчання студентів як агентів сталого розвитку»
ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2. SEP-210834730.
Мета проєкту створити мультидисциплінарну навчальну програму для студентів як агентів сталого розвитку (ASD) в університетській інноваційній екосистемі, яка синергетично взаємодіє з екосистемами, що мають відношення до регіонального сталого розвитку.
Діяльність спрямована на розвиток наступного:
1) ASD центр як інноваційна екосистема, яка синергетично взаємодіє з місцевими промисловими екосистемами бізнес-спільноти, що мають відношення до сталого розвитку;
2) рольова модель ASD на базі університетської інфраструктури, діяльності та кампусу, відкритого для спільноти;
3) навчальна програма ASD, розроблена університетами, політиками, підприємцями та учасниками спільноти;
4) курси електронного навчання ASD, інтегровані в професійні навчальні програми на всіх рівнях для розвитку перспективних навичок і компетенцій активного громадянина, підприємця, зеленого та цифрового переходу, ефективності особистості;
5) ASD HR компетентні у педагогічних інноваціях на основі цілісного мультидисциплінарного, метакогнітивного, екогуманістичного, проектного підходу;
6) База даних ASD, яка синергетично поєднує управління, навчання, оцінку, розповсюдження та стратегії сталого розвитку, набори інструментів, навчальні пакети та пакети заходів;
7) Мережа та сайт ASD.
Особи, які отримають вигоду від проекту: студенти (включаючи тих, хто навчається протягом усього життя та незахищені/дискриміновані групи), випускники, академічний адміністративний та технічний персонал; місцеві політики, підприємці, громада; Міністерства вищої освіти та цифровізації.
Приблизно 300 осіб у рамках проекту та тисячі в рамках програми розповсюдження.
Очікувані результати:
- центр ASD;
- зразок ASD;
- мультидисциплінарний навчальний план ASD;
- дистанційні курси електронного навчання;
- ASD HR компетентні у педагогічних інноваціях;
- База даних ASD, мережа та сайт.
Тип і кількість результатів:
1) стратегія синергетичної взаємодії університет-влада-підприємці-громадські екосистеми;
2) ASD профіль;
3) методологія ASD;
4) навчальний план ASD;
5) 7 електронних курсів ASD,
6) 5 пакетів з управління, оцінки, розповсюдження, стратегій сталого розвитку та наборів інструментів;
7) База даних ASD, мережа та сайт.
КОНСОРЦІУМ:
- Universite D’Orleans, ECTI (Франція),
- Fachhochschule Kärnten – gemeinnützige Privatstiftung (Австрія),
- Ceska Zemědělská Univerzita v Praze (Чехія);
- Universitatea Transilvania Din Brasov (Румунія).