ЯК ОТРИМАТИ КЕП ДЛЯ ВСТУПУ: ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це цифровий підпис, який підтверджує вашу особу в електронному середовищі. Для абітурієнтів важливо мати КЕП, оскільки він використовується для підтвердження місця навчання та інших офіційних дій.

Отримати КЕП можна в державних і приватних установах, включаючи банки. Безкоштовно це можна зробити в Інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби, Міністерстві внутрішніх справ України та Приватбанку.

Для отримання КЕП вам знадобляться:

  • Паспорт.
  • Код платника податків (ІПН).
  • Свідоцтво про народження (для неповнолітніх).
  • Заява від одного з батьків про письмову згоду (для неповнолітніх).

Як отримати КЕП через Дія.Підпис

  1. Авторизуйтесь у додатку «Дія» і перейдіть у меню «Дія.Підпис».

  2. Натисніть «Створити».

  3. Підтвердьте особу за допомогою перевірки фото.

  4. Придумайте 5-значний код для «Дія.Підпис».

Тепер ви можете підписувати податкові декларації, петиції до держорганів та інші документи в мобільному додатку «Дія» і онлайн на сайті.

Як оформити КЕП у ПриватБанку

Для цього способу вам обов’язково потрібно мати статус клієнта ПриватБанку та бути зареєстрованим у мобільному додатку Приват24

  1. У системі Приват24 оберіть Всі послуги > Бізнес > Завантажити сертифікат.

  2. Перевірте персональні дані і підтвердьте їх.

  3. Вкажіть адресу для зберігання файлу з ЕЦП.

  4. Придумайте пароль для електронного підпису.

  5. Підтвердьте операцію одноразовим кодом з СМС.

  6. Погодьтеся з умовами використання системи.

Як результат, на екрані з’явиться серійний номер сертифіката ЕЦП, а на пошту прийде підтвердження.

 

Додаткова інформація:

  • Назва та розширення ключа: Приват24 створює файл формату pb_1234567890.jks, ЦСК Державної податкової служби та МВС України генерують ключі зі стандартною назвою Key-6.dat, а Мін’юст – із розширенням .p7s.
  • Пароль доступу: Разом із файлом особистого ключа генерується індивідуальний пароль доступу, який потрібно вводити щоразу під час підписування документа. Втративши пароль, його неможливо відновити – потрібно наново зробити ЕЦП.
  • Конфіденційність: Заборонено передавати свій ключ іншим людям для підписання документів від вашого імені.
  • Термін дії: Термін дії будь-якого ЕЦП – 1 рік, після чого потрібно наново генерувати ключ.
  • Кількість КЕП: Один користувач може мати кілька КЕП для різних цілей (як фізична особа, як ФОП, як представник юридичної особи).

Докладну інструкцію, як правильно підписати заявку в електронному кабінеті, дивись у статті.



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *