ЯК ОТРИМАТИ КЕП ДЛЯ ВСТУПУ: ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це цифровий підпис, який підтверджує вашу особу в електронному середовищі. Для абітурієнтів важливо мати КЕП, оскільки він використовується для підтвердження місця навчання та інших офіційних дій.
Отримати КЕП можна в державних і приватних установах, включаючи банки. Безкоштовно це можна зробити в Інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби, Міністерстві внутрішніх справ України та Приватбанку.
Для отримання КЕП вам знадобляться:
- Паспорт.
- Код платника податків (ІПН).
- Свідоцтво про народження (для неповнолітніх).
- Заява від одного з батьків про письмову згоду (для неповнолітніх).
Як отримати КЕП через Дія.Підпис
-
Авторизуйтесь у додатку «Дія» і перейдіть у меню «Дія.Підпис».
-
Натисніть «Створити».
-
Підтвердьте особу за допомогою перевірки фото.
-
Придумайте 5-значний код для «Дія.Підпис».
Тепер ви можете підписувати податкові декларації, петиції до держорганів та інші документи в мобільному додатку «Дія» і онлайн на сайті.
Як оформити КЕП у ПриватБанку
Для цього способу вам обов’язково потрібно мати статус клієнта ПриватБанку та бути зареєстрованим у мобільному додатку Приват24
-
У системі Приват24 оберіть Всі послуги > Бізнес > Завантажити сертифікат.
-
Перевірте персональні дані і підтвердьте їх.
-
Вкажіть адресу для зберігання файлу з ЕЦП.
-
Придумайте пароль для електронного підпису.
-
Підтвердьте операцію одноразовим кодом з СМС.
-
Погодьтеся з умовами використання системи.
Як результат, на екрані з’явиться серійний номер сертифіката ЕЦП, а на пошту прийде підтвердження.
Додаткова інформація:
- Назва та розширення ключа: Приват24 створює файл формату pb_1234567890.jks, ЦСК Державної податкової служби та МВС України генерують ключі зі стандартною назвою Key-6.dat, а Мін’юст – із розширенням .p7s.
- Пароль доступу: Разом із файлом особистого ключа генерується індивідуальний пароль доступу, який потрібно вводити щоразу під час підписування документа. Втративши пароль, його неможливо відновити – потрібно наново зробити ЕЦП.
- Конфіденційність: Заборонено передавати свій ключ іншим людям для підписання документів від вашого імені.
- Термін дії: Термін дії будь-якого ЕЦП – 1 рік, після чого потрібно наново генерувати ключ.
- Кількість КЕП: Один користувач може мати кілька КЕП для різних цілей (як фізична особа, як ФОП, як представник юридичної особи).
Докладну інструкцію, як правильно підписати заявку в електронному кабінеті, дивись у статті.
Залишити відповідь