Місія кафедри і концепція підготовки фахівців

Місія кафедри 

Кафедра бачить свою місію в інтегрованій підготовці висококваліфікованих фахівців у галузі прикладної математики, комп’ютерних наук і сучасних інформаційних технологій для підрозділів високотехнологічних IT-компаній, зайнятих дослідженнями і розробками (R & D), виконанням наукомістких проектів тощо.

Основними споживачами випускників є крупні компанії та організації, що впроваджують практику збору та обробки великих масивів даних, у тому числі, і в зовнішніх дата-центрах, та зацікавлені у використанні великих накопичених масивів інформації для аналізу, прогнозування, прийняття рішень, а також ІТ компанії – розробники програмних продуктів для роботи з великими даними.

Концепція підготовки фахівців 

В основу концепції підготовки фахівців на кафедрі покладено принципи дуальної освіти, заснованої на поєднанні:

  • фундаментальної підготовки в галузі прикладної математики та комп’ютерних наук; 
  • професійної фахової підготовки в області методів штучного і обчислювального інтелекту, машинного навчання, аналізу даних; 
  • практичної підготовки в галузі сучасних інформаційних технологій і програмної інженерії на основі проектного навчання.

Реалізована на кафедрі концепція професійної підготовки в області програмування та інформаційних технологій використовує модель професійних компетентностей, розроблену на основі міжнародних рекомендацій, визначених у документі СС2005 – Computing Curricula 2005, розробленому за участю АСМ (Association for Computing Machinery) і IEEE Computer Society.

При вивченні дисциплін комп’ютерного циклу робиться наголос на формуванні алгоритмічного мислення, освоєнні сучасних технологій програмування, розробки програмного забезпечення та засобів програмної інженерії, отримання практичних навичок проектування, розробки та супроводу програмних систем на основі прпінципів проектного навчання. 

Принципи навчання на кафедрі

  • Поєднання базової фундаментальної технічної освіти з набуттям навичок практичної проектної та командної роботи. 
  • Використання сучасних педагогічних технологій: змішана і дуальна освіта; навчання за запитами і проектне навчання; пірінгове (взаємне) навчання – P2P. 
  • Використання основних засад міжнародної ініціативи проектного навчання CDIO.