Персональна сторінка викладача
Курс охоплює всі аспекти теоретичних та практичних знань у галузі аналізу даних. Під час його вивчення студенти знайомляться з теоретичними знаннями та опановують методи і засоби розв’язання задач по аналізу та обробці даних незалежно від їх природи, а також засвоюють навички по їх використанню. Засобом досягнення цього стане вирішення індивідуального завдання по аналізу та обробці даних за тематикою, яку обрали студенти самостійно.
Цілі курсу: |
Результати навчання:
- аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності
- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію
- оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень
- пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта