Персональна сторінка викладача

Курс охоплює всі аспекти теоретичних та практичних знань у галузі аналізу даних. Під час його вивчення студенти знайомляться з теоретичними знаннями та опановують методи і засоби розв’язання задач по аналізу та обробці даних незалежно від їх природи, а також засвоюють навички по їх використанню. Засобом досягнення цього стане вирішення індивідуального завдання по аналізу та обробці даних за тематикою, яку обрали студенти самостійно.

Цілі курсу:
– формування навичок аналізу числової інформації;
– засвоєння основних методів і прийомів аналізу різних видів інформації;
– навчання роботі із сучасними програмними системами аналізу на персональних комп’ютерах.

Результати навчання:

  • аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності
  • збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію
  • оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень
  • пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта