Публікації Ларка Л.С.

Публікації Ларка Л.С.
»2019
»2020
»2021
»2022
»2023
»2024
Персональна сторінка викладача >> Публікації інших викладачів >>  
Перелік публікацій за 2024 р.

Стаття у Scopus:

  1. Arynova Z., Ashirbaeva A., Ustik T. , Larka L., Chernysh T., Volkova O. Customs Regulations and Risk Management and Town Planning Marketing on the Way to Smart Cities in the Global Economy. Economic Affairs. 2024. Vol. 69 (Special Issue). P. 317-325. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76257

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л.С. Підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації та повоєнного періоду. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2024. № 1 (326). С. 118 – 122. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76181

Конференції:

  1. Деревянко Є.О., Корзанов М.М., Ларка Л.С. Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 751 URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79201
  2. Коломоєць А.В.,Аксьонов Д.Є., Ларка Л.С. Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 788. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79200
  3. Рахова Є.С., Ларка Л.С. Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 871 URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79198
  4.  Слєпцов О.О., Прядка А.Є., Ларка Л.С. Особливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 889. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79197
  5.  Шаруділова Д.П.,Воронько А.С., Ларка Л.С. Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 923. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79187
Перелік публікацій за 2023 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л.С. Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. № 1. С. 80 – 84. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64035
  2. Чернобровківна С.В., Ларка Л.С. Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2023. № 4 . С. 29 – 32. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71414

Монографії:

Ларка Л.С. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні конкурентоспроможності організацій бізнесу. Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : кол. монографія. Харків : ТОВ «Оберіг». 2023. С. 319-355. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606

Конференції:

  1. Ларка Л.С. Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.]. Полтава, 2023. Ч. 2. С. 716-717. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65730
  2. Ларка Л.С. Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 745. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65724
  3. Владимирова В.І., Ларка Л.С. Специфіка маркетингової діяльності закладів освіти. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 700. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65726
  4. Семенюк К. О., Ларка Л.С. Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 789. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65723
  5. Чаплигіна Л.В., Ларка Л.С. Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 809. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65719
  6. Боровик О.Г., Ларка Л.С. Маркетинговий інструментарій просування бренду готелю у соціальних мережах. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С.27-29. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71507
  7. Ларка Л.С. Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 138-140. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71505
  8. Пасічник Д.М., Ларка Л.С. Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 192-194. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71503
  9. Чернишов Є.Р., Ларка Л.С. Рекламна стратегія готелю у повоєнний період: міжнародний аспект. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 257-259. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71500
  10. Боровик О.Г., Пасічник Д.М., Ларка Л.С. Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах. XVII Міжн. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів “Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених” (28-30 листопада 2023 р., м. Харків).матеріали конф. Харків : НТУ “ХПІ”. 2023. С. 406. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71553

Закордонні конференції:

Ларка Л.С. Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH. С. 231. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72375

Підручники:

Ларка Л.С. Управління маркетинговими дослідженнями. Маркетингова діяльність підприємств : підр. Харків : ТОВ «Оберіг». 2023. С. 121 – 161. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858

Методичні рекомендації:

  1. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 24 с. (URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66504)
  2. Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою « Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 16 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66503
  3. Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 44 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66501
Перелік публікацій за 2022 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л. С., Васильцова С.О. Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві: стратегічний аспект. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 1 . С. 29 – 32. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58090
  2. Ларка Л. С., Чернобровкіна С. В. Визначення ефективності маркетингових досліджень брендів на основі ключових показників ефективності. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 2. С. 27 – 30. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58068
  3. Ларка Л. С. Проблеми організації маркетингових досліджень в умовах пандемії COVID-19. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3. С. 56 – 59. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58091
  4. Ларка Л.С. Діагностика ефективності антикризового маркетингу на підприємстві. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 4 . С. 40 – 43. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62738
  5. Ларка Л.С. Діагностика ефективності маркетингових досліджень в системі антикризового менеджменту. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 6. Т. 1. С. 224 – 227. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61034

Конференції:

  1. Чернишов В.О., Ларка Л.С. Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії. Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 27 квітня 2022 р. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси: ЧДТУ, 2022. С. 81. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57191
  2. Чернишов В. О., Ларка Л.С. Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 626. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59434
Перелік публікацій за 2021 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Pererva P., Usov M., Chernobrovkina S., Larka L., Rudyka S. Methods for assessing the investment attractiveness of innovative projects. Studies of Applied Economics. Spec. Iss. : Innovation in the Economy and Society of the Digital Age. 2021. 39. № 6. 13 p. (Scopus) http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54315

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л.С., Павленко В.В. Ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу. Приазовський економічний вісник. 2021. № 2 (25). С. 104 – 107. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53264

Конференції:

  1. Попова А. Г., Ларка Л.С. Графоаналітична модель «квадрат потенціалу підприємства»: систематизація параметрів оцінювання. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXIХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 18-20 травня 2021 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 187. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53270
  2. Павленко В. В., Ларка Л.С. Фактори ціноутворення на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXIХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 18-20 травня 2021 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 172. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53268
Перелік публікацій за 2020 р.

Статті у фахових виданнях:

Ларка Л.С., Ковтун Д.С., Гордієвська А.І. Управління витратами в системі економічної безпеки підприємства. Приазовський економічний вісник. 2020. № 4 (21). С 40 – 41. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50627

Монографії:

Ларка Л.С. Ризики в межах стратегічного планування розвитку промисловості. Сучасні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах : кол. Монографія / за ред. Сударкіної С. П. Харків : Мадрид. 2020. С. 154 – 168. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744

Конференції:

  1. Одінцова В.М., Ларка Л.С. Планування прибутковості підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.223. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50692
  2. Скорик І.М., Ларка Л.С. Напрями удосконалення ціноутворення на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 279. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50698
  3. Худещенко А.І., Ларка Л.С. Eкономічна безпека як передумова сталого розвитку підприємства. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 528. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46946
  4. Ковтун Д.С., Ларка Л.С. Діагностування ефективності роботи підприємства. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 367. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46947
  5. Макєєв Д.О., Ларка Л.С. Сталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспект. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 402. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46948
  6. Ковтун Д.С., Ларка Л.С. Забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 147. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50689
  7. Макєєв Д.О., Ларка Л.С. Функції маркетингових досліджень на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 189. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50691
  8. Худещенко А.І., Ларка Л.С. Формування cистеми управління фінансово економічною безпекою підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 308. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50699
Перелік публікацій за 2019 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Ларка Л. С., Анічкіна І. О. Економічне управління бізнесом: маркетинговий аспект. Приазовський економічний вісник. 2019. Вип. 4 (15). С. 113-116. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42384
  2. Ларка Л. С., Масюкова Л. О. Дослідження ринку електричної енергії України: економічний аспект. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. № 24. С. 50-53. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46806

Монографії:

Ларка Л. С., Гаврись О.О. Трансформація системи цілей підприємства при адаптації до екзогенних змін. Проблеми адаптації соціально-економічних систем до екзогенних змін : монографія / ред. Л. Л. Калініченко ; Харків. нац. ун-т будівництва та архітектури. Харків : Панов А. М., 2019. С. 113-122. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40617

Конференції:

  1. Власенко А.В., Ларка Л.С. Економічна свобода підприємства в умовах глобалізації. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків : НТУ «ХПІ». С. 112. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42049
  2. Лоєнко А.О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 250. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42040
  3. Макєєв Д. О., Ларка Л.С. Голландські аукціони як інструментарій економічного управління підприємством. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 256. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42039
  4. Малицька А. Д., Ларка Л.С. Обґрунтування комплексу рішень щодо оплати праці персоналу підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 260. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42038
  5. Масюкова Л. О., Ларка Л.С. Економічна безпека підприємства в умовах нового ринку електричної енергії. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 265. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42037
  6. Товкайло А.К., Ларка Л.С. Управління потенціалом як складова економічного управління підприємством. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 376. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42036
  7. Худещенко А.І., Ларка Л.С. Стратегічні бізнес-одиниці підприємства як об’єкт економічного управління. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 387. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42050
  8. Анічкіна І.О., Ларка Л.С. Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 78. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43200
  9. Масюкова Л. О., Ларка Л.С. Формування конкурентних переваг підприємства в умовах адаптації до екзогенних змін. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 56. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43203
  10. Прилуцька Ю.С., Ларка Л.С. Проблеми формування інвестиційного потенціалу підприємства. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 65. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43204

Навчальні посібники:

Ларка Л.С. Маркетингові дослідження на промисловому підприємстві. Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. / ред. А. І. Яковлєв, М. І. Ларка Київ : Кондор. 2019. С. 160 – 190. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42123