Силабуси дисциплін (PhD) 24/25нр

Силабуси навчальних дисциплін на 2024/2025 навчальний рік
ТРЕТій (доктор філософії) рівень вищої освіти
ОНП “Маркетинг”

 

Назва дисципліни Семестр
Обов’язкові освітні компоненти 
1.1 Загальна підготовка  
ЗП 1 Світоглядні та соціокультурні основи науково-технічної діяльності  1
ЗП 2 Іноземна мова для комунікації у науково-педагогічному середовищі  1,2
ЗП 3 Представлення наукових результатів   1
ЗП 4 Педагогіка і психологія вищої освіти з методикою викладання  1
1.2 Спеціальна (фахова) підготовка  
СП 1 Інноваційний маркетинг 1
СП 2 Організація та управління науково-дослідною діяльністю сфери маркетингу 1
СП 3 Діагностіка маркетингової діяльності підприємства  2
СП 4 Кількісні методи в управлінні маркетингом  2
СП 5 Управління науковими та інноваційними маркетинговими проєктами 2
СП 6 Ділові комунікації, переговори, посередництво в міжнародних маркетингових відносинах / Business Communication, Negotiation, Mediation In International Marketing Relationship (викладання на англійській мові)  2
2. Вибіркові освітні компоненти 
ВП 2.1.1 Актуальні проблеми маркетингового середовища та аспекти результативності бізнесу   3
ВП 2.1.2 Формування маркетингових інструментів управління підприємством   3
ВП 2.1.3 Сучасні форми бізнес-комунікацій   3
ВП 2.1.4 Маркетинговий  інструментарій управління конкурентоспроможністю підприємства   3
ВП 2.1.5 Маркетингове обгрунтування формування стратегій розвитку підприємства  3
ВП 2.1.6 Формування взаємовідносин між підприємством, партнерами та споживачами  3
Практика
ПП 1 Педагогічна практика 5
Вибіркові навчальні дисципліни (четвертий семестр) на сайті Аспірантури