Публікації Ларка Л.С.
»2019 |
»2020 |
»2021 |
»2022 |
»2023 |
»2024 |
Персональна сторінка викладача >> | Публікації інших викладачів >> |
Перелік публікацій за 2024 р.
Стаття у Scopus:
- Arynova Z., Ashirbaeva A., Ustik T. , Larka L., Chernysh T., Volkova O. Customs Regulations and Risk Management and Town Planning Marketing on the Way to Smart Cities in the Global Economy. Economic Affairs. 2024. Vol. 69 (Special Issue). P. 317-325. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76257
Статті у фахових виданнях:
- Ларка Л.С. Підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства в умовах цифровізації та повоєнного періоду. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2024. № 1 (326). С. 118 – 122. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76181
Конференції:
- Деревянко Є.О., Корзанов М.М., Ларка Л.С. Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 751 URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79201
- Коломоєць А.В.,Аксьонов Д.Є., Ларка Л.С. Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 788. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79200
- Рахова Є.С., Ларка Л.С. Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 871 URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79198
- Слєпцов О.О., Прядка А.Є., Ларка Л.С. Особливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 889. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79197
- Шаруділова Д.П.,Воронько А.С., Ларка Л.С. Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІІ міжн. наук.-пр. конф. MicroCAD-2024, 22-25 травня 2024 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 923. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79187
Методичні рекомендації:
- Конспект лекцій з дисципліни “Маркетингові дослідження” для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм “Маркетинг” та “Рекламний бізнес” спеціальності 075 “Маркетинг”» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. 68 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80067
- Конспект лекцій з дисципліни “Управління результативністю маркетингової діяльності” для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» спеціальності 075 “Маркетинг” / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. 68 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80066
- Reference summary of lectures on the course “Marketing in anti-crisis management” for applicants of the second (master’s) level of higher education of the educational program “Marketing” specialty 075 “Marketing” / comp. L. S. Larka. Kharkiv: NTU “KhPI”, 2024. 56 p. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80065
- Methodical recommendations for practical classes, independent work and performance of an individual task in the discipline “Marketing in anti-crisis management” for applicants of the second (master’s) level of higher education of the educational program “Marketing” in the specialty 075 “Marketing” / comp. L. S. Larka. Kharkiv: NTU “KhPI”, 2024. 36 p. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80064
- Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни «Управління результативністю маркетингової діяльності» для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2024. 40 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80063
Перелік публікацій за 2023 р.
Статті у фахових виданнях:
- Ларка Л.С. Маркетингові дослідження як інформаційна основа діагностики маркетингової діяльності підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. № 1. С. 80 – 84. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/64035
- Чернобровківна С.В., Ларка Л.С. Діагностика цифрових форм бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2023. № 4 . С. 29 – 32. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71414
Монографії:
- Ларка Л.С. Роль маркетингових досліджень у забезпеченні конкурентоспроможності організацій бізнесу. Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : кол. монографія. Харків : ТОВ «Оберіг». 2023. С. 319-355. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606
Конференції:
- Ларка Л.С. Директиви ESOMAR як основа забезпечення якості маркетингових досліджень на міжнародному ринку. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 6-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., [30-31 березня 2023 р.]. Полтава, 2023. Ч. 2. С. 716-717. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65730
- Ларка Л.С. Маркетингова діагностика в системі превентивного антикризового маркетингу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 745. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65724
- Владимирова В.І., Ларка Л.С. Специфіка маркетингової діяльності закладів освіти. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 700. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65726
- Семенюк К. О., Ларка Л.С. Маркетингові аспекти розвитку підприємств галузі пивоваріння в умовах воєнного стану. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 789. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65723
- Чаплигіна Л.В., Ларка Л.С. Вплив лояльності споживачів на конкурентну позицію підприємства В2В. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 809. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65719
- Боровик О.Г., Ларка Л.С. Маркетинговий інструментарій просування бренду готелю у соціальних мережах. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С.27-29. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71507
- Ларка Л.С. Ризики в маркетинговій діяльності підприємств гостинності у повоєнний період. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 138-140. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71505
- Пасічник Д.М., Ларка Л.С. Діагностика управління маркетинговими заходами підприємств сфери гостинності у повоєнний період. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 192-194. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71503
- Чернишов Є.Р., Ларка Л.С. Рекламна стратегія готелю у повоєнний період: міжнародний аспект. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму в Україні : зб. тез доповідей І Всеукр. наук.- практ. конф. (14-15 листопада 2023р., м. Харків). Ч.1. Харків :НТУ “ХПІ”. 2023. С. 257-259. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71500
- Боровик О.Г., Пасічник Д.М., Ларка Л.С. Управління маркетинговими заходами з просування бренду підприємства у соціальних мережах. XVII Міжн. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів “Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених” (28-30 листопада 2023 р., м. Харків).матеріали конф. Харків : НТУ “ХПІ”. 2023. С. 406. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71553
Закордонні конференції:
- Ларка Л.С. Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період. Marketing of innovations. Innovations in marketing (2023). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2023). Bielsko-Biala: WSEH. С. 231. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72375
Підручники:
- Ларка Л.С. Управління маркетинговими дослідженнями. Маркетингова діяльність підприємств : підр. Харків : ТОВ «Оберіг». 2023. С. 121 – 161. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62858
Методичні рекомендації:
- Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 24 с. (URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66504)
- Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою « Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 16 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66503
- Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 44 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66501
- Конспект лекцій з дисципліни «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 48 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72602
- Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг в антикризовому менеджменті» для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 60 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72601
- Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни «Маркетинг в антикризовому менеджменті» для здобувачів другого (магістр) рівня вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» / уклад. Л. С. Ларка. Харків : НТУ «ХПІ», 2023. 36 с. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72600
Перелік публікацій за 2022 р.
Статті у фахових виданнях:
- Ларка Л. С., Васильцова С.О. Управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві: стратегічний аспект. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 1 . С. 29 – 32. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58090
- Ларка Л. С., Чернобровкіна С. В. Визначення ефективності маркетингових досліджень брендів на основі ключових показників ефективності. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 2. С. 27 – 30. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58068
- Ларка Л. С. Проблеми організації маркетингових досліджень в умовах пандемії COVID-19. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3. С. 56 – 59. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58091
- Ларка Л.С. Діагностика ефективності антикризового маркетингу на підприємстві. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки): зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. № 4 . С. 40 – 43. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62738
- Ларка Л.С. Діагностика ефективності маркетингових досліджень в системі антикризового менеджменту. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 6. Т. 1. С. 224 – 227. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61034
Конференції:
- Чернишов В.О., Ларка Л.С. Роль маркетингових досліджень у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю компанії. Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, 27 квітня 2022 р. Черкаський державний технологічний університет. Черкаси: ЧДТУ, 2022. С. 81. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57191
- Чернишов В. О., Ларка Л.С. Роль онлайн маркетингових досліджень в умовах карантинних обмежень. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022, 19-21 жовтня 2022 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 626. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59434
Перелік публікацій за 2021 р.
Публікації Scopus, Web of Science:
- Pererva P., Usov M., Chernobrovkina S., Larka L., Rudyka S. Methods for assessing the investment attractiveness of innovative projects. Studies of Applied Economics. Spec. Iss. : Innovation in the Economy and Society of the Digital Age. 2021. 39. № 6. 13 p. (Scopus) http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/54315
Статті у фахових виданнях:
- Ларка Л.С., Павленко В.В. Ціноутворення в системі економічного управління розвитком бізнесу. Приазовський економічний вісник. 2021. № 2 (25). С. 104 – 107. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53264
Конференції:
- Попова А. Г., Ларка Л.С. Графоаналітична модель «квадрат потенціалу підприємства»: систематизація параметрів оцінювання. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXIХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 18-20 травня 2021 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 187. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53270
- Павленко В. В., Ларка Л.С. Фактори ціноутворення на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXIХ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 18-20 травня 2021 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 172. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53268
Перелік публікацій за 2020 р.
Статті у фахових виданнях:
Ларка Л.С., Ковтун Д.С., Гордієвська А.І. Управління витратами в системі економічної безпеки підприємства. Приазовський економічний вісник. 2020. № 4 (21). С 40 – 41. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50627
Монографії:
Ларка Л.С. Ризики в межах стратегічного планування розвитку промисловості. Сучасні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах : кол. Монографія / за ред. Сударкіної С. П. Харків : Мадрид. 2020. С. 154 – 168. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744
Конференції:
- Одінцова В.М., Ларка Л.С. Планування прибутковості підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С.223. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50692
- Скорик І.М., Ларка Л.С. Напрями удосконалення ціноутворення на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 279. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50698
- Худещенко А.І., Ларка Л.С. Eкономічна безпека як передумова сталого розвитку підприємства. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 528. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46946
- Ковтун Д.С., Ларка Л.С. Діагностування ефективності роботи підприємства. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 367. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46947
- Макєєв Д.О., Ларка Л.С. Сталий розвиток економічних систем: маркетинговий аспект. Матеріали XІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Європейський вектор модернізації економіки: креативність, прозорість та сталий розвиток». Харків: ХНУБА, 2020. С. 402. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46948
- Ковтун Д.С., Ларка Л.С. Забезпечення економічної ефективності діяльності підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 147. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50689
- Макєєв Д.О., Ларка Л.С. Функції маркетингових досліджень на підприємстві. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 189. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50691
- Худещенко А.І., Ларка Л.С. Формування cистеми управління фінансово економічною безпекою підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 308. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/50699
Перелік публікацій за 2019 р.
Статті у фахових виданнях:
- Ларка Л. С., Анічкіна І. О. Економічне управління бізнесом: маркетинговий аспект. Приазовський економічний вісник. 2019. Вип. 4 (15). С. 113-116. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42384
- Ларка Л. С., Масюкова Л. О. Дослідження ринку електричної енергії України: економічний аспект. Вісник Національного технічного університету “Харківський політехнічний інститут” (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ “ХПІ”, 2019. № 24. С. 50-53. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46806
Монографії:
Ларка Л. С., Гаврись О.О. Трансформація системи цілей підприємства при адаптації до екзогенних змін. Проблеми адаптації соціально-економічних систем до екзогенних змін : монографія / ред. Л. Л. Калініченко ; Харків. нац. ун-т будівництва та архітектури. Харків : Панов А. М., 2019. С. 113-122. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/40617
Конференції:
- Власенко А.В., Ларка Л.С. Економічна свобода підприємства в умовах глобалізації. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків : НТУ «ХПІ». С. 112. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42049
- Лоєнко А.О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 250. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42040
- Макєєв Д. О., Ларка Л.С. Голландські аукціони як інструментарій економічного управління підприємством. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 256. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42039
- Малицька А. Д., Ларка Л.С. Обґрунтування комплексу рішень щодо оплати праці персоналу підприємства. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 260. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42038
- Масюкова Л. О., Ларка Л.С. Економічна безпека підприємства в умовах нового ринку електричної енергії. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 265. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42037
- Товкайло А.К., Ларка Л.С. Управління потенціалом як складова економічного управління підприємством. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 376. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42036
- Худещенко А.І., Ларка Л.С. Стратегічні бізнес-одиниці підприємства як об’єкт економічного управління. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2019, 15-17 травня 2019 р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ». С. 387. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42050
- Анічкіна І.О., Ларка Л.С. Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 78. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43200
- Масюкова Л. О., Ларка Л.С. Формування конкурентних переваг підприємства в умовах адаптації до екзогенних змін. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 56. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43203
- Прилуцька Ю.С., Ларка Л.С. Проблеми формування інвестиційного потенціалу підприємства. Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матер. VІІ міжнарод. наук.-практ. конференції з міжнар. участю 15 листопада 2019 р. / ред. кол.: О.В. Посилкіна, О.В. Літвінова, Я.Г. Онищенко. Х.: Вид-во НФаУ, 2019. С. 65. URL: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/43204
Навчальні посібники:
Ларка Л.С. Маркетингові дослідження на промисловому підприємстві. Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб. / ред. А. І. Яковлєв, М. І. Ларка Київ : Кондор. 2019. С. 160 – 190. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42123