Публікації Мірошник М. В.

Публікації Мірошник М. В.
 i2020
 i2021
 i2022
 i2023
 i2024
Персональна сторінка викладача iПублікації інших викладачів
Перелік публікацій за 2024 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Raiko D., Shypulina Y., Potrashkova L., Illiashenko N., Bozhkova V., Konokhova Z., Miroshnуk M., Nagy S., Illiashenko S., & Abdunurova A. Defining a selection procedure of CRM systems for the information-analytical support to the marketing activities at an enterprise.Eastern-European Journal of Enterprise Technologies1(13 (127), 41–58.https://org/10.15587/1729-4061.2024.298301

 Статті у фахових виданнях:

  1. Мірошник М.В., Кітченко О.М. Новітні рекламні технології, що змінюють підходи до рекламної стратегії . Ефективна економіка : електрон. наук. фахове вид. 2024. № 2. 16 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74802
  2. Мірошник М.В., Кітченко О.М. Новітні технології маркетингу: теоретичні та практичні аспекти. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки). Харків: НТУ «ХПІ». 2024. № 1. С. 30-35.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76254

Конференції:

  1. Мірошник М.В., Наливко Є.С., Хоробрих А.А. Сучасні маркетингові технології. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності: зб. мат. Всеукр. наук.-практ. конф., 21-22 березня 2024 р., Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2024. С. 185-186. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76026
  2. Мірошник М. В. Роль стимулювання збуту у структурі просування . Solving Scientific Problems Using Innovative Concepts: XIV International scientific and practical conference, March 13-15, 2024, Copenhagen, Denmark : International Scientific Unity, 2024. С.81-83. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/76029
  3. Мірошник М. В., Наливко Є. С. Мультикультурний маркетинг у контексті крос-культури країни. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, 22-25 травня 2024 р. /ред. Є. І. Сокол. Харків : НТУ “ХПІ”, 2024. С. 837. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78148
  4. Мірошник М.В., Хоробрих А.А. Визначення та сфера застосування реклами на місці продажу. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Information technologies: science, engineering, technology, education, health: тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. Є. І. Сокол. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. С. 838. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78149
  5. Miroshnyk M.V., Muzi Li. The place of marketing in sales. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я. Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, 22-25 травня 2024 р. / ред. Є. І. Сокол. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. P. 681. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78146

Методичні рекомендації:

  1. Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни “Мультикультурний маркетинг” для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми “Маркетинг” за спеціальністю 075 “Маркетинг” усіх форм навчання / Уклад.: М.В. Мірошник. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. 50 с. https.ps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78025
  2. Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни “Стимулювання збуту” для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітньої програми “Маркетинг” за спеціальністю 075 “Маркетинг” усіх форм навчання / уклад.: М.В. Мірошник. Харків: НТУ “ХПІ”, 2024. 30 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78027
Перелік публікацій за 2023 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Мірошник М.В., Літвиненко М.В. Застосування новітніх технологій маркетингу у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні. Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. Серія: “Економічнінауки”. №9 .https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71319

Конференції:

  1. Мірошник М.В., Романчик Т.В. Структура комплексу маркетингу у туризмі. Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. С. 393-395. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71355
  2. Мірошник М.В., Сіухін Є.В., Фурман Р.В. Крос – маркетинг у практиці власного бізнесу під час воєнного стану в Україні. Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції «Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України», м. Харків, НТУ «ХПІ», 14-15 листопада 2023 року. С. 158-161. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71354
  3. Мірошник М.В., Алещенко І.В. Методологічні засади конкуренції як основоположного  елемента ринкової економіки. Світ наукових досліджень : тези Міжнар. мультидисциплінар. наук. інтернет-конф., 27-28 вересня 2023 р. Ополе, 2023. Вип. 22. С. 1-4. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71310
  4. Мірошник М.В., Петров Д.Ю. Особливості політики комунікацій у мультикультурному маркетингу. Світ наукових досліджень: тези Міжнар. мультидисциплінар. наук. інтернет-конф., 27-28 вересня 2023 р. Ополе, 2023. Вип. 22. С. 1-6. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71317
  5. Мірошник М.В., Шапран О.Є. Еволюція конкуренції як елемента ринкової економіки. Світ наукових досліджень: тези Міжнар. мультидисциплінар. наук. інтернет-конф., 20-21 квітня 2023 р. Ополе, 2023. Вип. 18. С. 1-2. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71323/
  6. Літвинов І.Ю., Мірошник М.В. Типи конкурентної поведінки суб’єкта ринкових відносин Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17–20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ», 2023. С. 758. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71321
  7. Кітченко А.В., Мірошник М.В. Карта клієнтського шляху, як процес взаємодії споживача з брендом. Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXХI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2023, 17–20 травня 2023 р. / за ред. проф. Сокола Є.І. Харків: НТУ «ХПІ», 2023. С. 727.http://science.kpi.kharkov.ua/wp-content/uploads/2023/05/Zbirnik-tez-MicroCAD-2023-new_compressed-1.pdf
  8. Бабич Д.В., Мірошник М.В. Методологічні засади конкуренції в сучасних умовах. Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 22-23 березня 2023 р. Ч. 2. Львів, 2023. С. 370-371. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71314.

Монографії:

  1. Мірошник М.В. Науково-методологічні засади конкуренції як основоположного  елемента ринкової економіки.(С. 63-97) / Формування конкурентних переваг бізнес-структур на засадах маркетингових інновацій : кол. монографія / О. П. Косенко [та ін.] ; за. ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т”. Харків: ТОВ “Оберіг”, 2023. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65606

Методичні рекомендації:

  1. Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг послуг «для здобувачів першого (бакалавр)  рівня вищої освіти  освітніх програм усіх форм навчання / уклад.: М.В. Мірошник. Харків: НТУ “ХПІ”, 2023. 56 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67873
  2. Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм усіх форм навчання / уклад.: М.В. Мірошник.  Харків: НТУ «ХПІ», 2023. 15с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/67874
  3. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «маркетинг» / уклад.: М.В. Мірошник. Харків: НТУ «ХПІ», 2023. 81с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
  4. Методичні вказівки до  виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для здобувачів  першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад.: М.В. Мірошник. Харків: НТУ «ХПІ». 2023. 28 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
  5. Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «маркетинг» усіх форм навчання / уклад.: М.В. Мірошник. Харків: НТУ «ХПІ», 2023. 33 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70276
  6. Методичні вказівки до проведення практичних занять з «Практичного тренінгу з маркетингу в сфері послуг» для здобувачів  першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» усіх форм навчання / уклад.: М.В. Мірошник. Харків: НТУ «ХПІ». 36 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70291
Перелік публікацій за 2022 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Agalarova K., Zemliakova O., Miroshnik M., Kitchenko O., Mironenko N., Reshetniak N., Kuzmenko O. Social advertising as a tool of social marketing and a way to form a positive brand image. AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. 2022, № 12/01/XXV. (Vol. 12, issue 1, special issue XXV). р. 207-212. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61348 (Scopus).

Статті у фахових виданнях:

  1. Літвиненко М.В., Мірошник М.В. Результати вимушеного «апгрейду» електронної комерції. Вісник Національного технічного університету «ХПІ» (економічні науки): збірник наукових праць. Харків: НТУ «ХПІ», 2022. № 3 С.9-13https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61723
  2. Кітченко О.М., Мірошник М.В., Васильцова С.О. Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу. Ефективна економіка. № 9. С.16. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61352
  3. Мірошник М.В., Кітченко О.М, Скляр Д.Д. Міжнародний маркетинг зовнішньоекономічної діяльності підприємств: теорія, практика, перспективи. Вісник Нац. техн. ун-ту ”ХПІ”: зб. наук. пр. Темат. вип.: Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. Харків: НТУ ”ХПІ”, 2022. С. 41-45. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/58239

Конференції:

  1. Мірошник М. В. Планування міжнародної маркетингової діяльності / М. В. Мірошник, Д. Д. Скляр // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 30-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2022, [19-21 жовтня 2022 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2022. – С. 564. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61782
Перелік публікацій за 2021 р.

Публікації Scopus, Web of Science:

  1. Olena Bondarenko, Svitlana Kovalchuk, Sergii Rodionov, Maria Miroshnik, Olena Kitchenko, Lesya Franchuk. Improving Approaches to the Formation of Enterprise’s Marketing Budgets. Estudios de economía aplicada, , Vol. 39, Nº Extra 5, 2021 https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53162 (Scopus).
Перелік публікацій за 2020 р.

Статті у фахових виданнях:

  1. Мірошник М.В., Літвиненко М.В. Власний бізнес на хвилі сучасності. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ “ХПІ”, 2020. №2. С.28-34. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55042
  2. Мірошник М.В., Сердюк, М.В., Базарова Е. Д. Бізнес – процеси маркетинг – орієнтованого управління підприємством харчової промисловості України. Вісник національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» (економічні науки). Харків: НТУ “ХПІ”, 2020. №2. С. 60–67. https://doi.org/10.20998/2519-4461.2020.2.60
  3. Мірошник М.В., Копица Д.О., Стрюк Л.О. Цифровий маркетинг як середовище інтерактивних технологій digital реклами. Бізнес інформ – Business inform, 2020. № 5. С. 503-510. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53854

Монографії:

  1. Мірошник М.В. Розділ 6. Концептуальні засади маркетингової стратегії диверсифікації (С. 72-84). Стратегічні проблеми оновлення промислового виробництва України в сучасних умовах: колективна монографія / За ред.. Сударкіної С.П. Х.: Друкарня Мадрид, 2020. 230 с. http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47744.

Матеріали конференцій:

  1. Мірошник М. В., Базарова Е.Д, Сичов М.О Дослідження бізнес – процесів маркетинг – орієнтованого управління підприємством. Матеріали YIII міжнародної науково-практичної дистанційної конференції «Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики», 21 березня 2020 року. Х.: Вид-во НФаУ. 2020.  С.18 27. :http://dspace.nuph.edu.ua/bitstream//123456789/20322/1/Менеджмент%20та%20маркетинг%202019.pdf
  2. Мірошник М. В., Юрченко С.Ю., Тимофєєв К.Ю. Дослідження чинників впливу формування асортиментної політики підприємства. Международная научно-практическая конференция «Science, society, education: topical issues and development prospects»12-14 апреля 2020. https://sci-conf.com.ua/category/archive/
  3. Мірошник М.В., Кучіна С.Е. Планування маркетингового аудиту. Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид.: зб. тез доп. 10-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 26 листопада 2020 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. Харків, 2020. С. 80-82. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53192
  4. Мірошник М.В., Узлян Л.А. Електроний бізнес як перспективний напрямок розвитку комерційної діяльності підприємства. Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ “ХПІ” за 2020 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів “Оптимум–2020” : труди 16-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2020 р. / ред.: Є. М. Строков ; Нац. техн. ун-т “Харків. політехн. ін-т” [та ін.]. Харків: Томенко Ю.І., 2020.С.30-33. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59105