СОЦІОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Наприкінці зими і початку весни (лютий -березень 2023) бакалавром ОП «Соцологія управління» проведено соціологічне дослідження особливостей споживчої поведінки на ринку товарів тепло- й енергозабезпечення в умовах війни. Результати дослідження будуть цікавими для пересічних українців в їх підготовки до наступної зими.
Під час війни на споживацьку культуру українців значно вплинули наступні фактори: доступність товарів, їх ціна, зміни в економіці, страх та нестабільність, а також культурні традиції та цінності. Одним з основних елементів споживчої поведінки українців під час війни є необхідність максимально ефективно розпоряджатися обмеженими ресурсами та забезпечувати виживання у складних умовах. Це призвело до зміни попиту на товари та послуги, а також до виникнення нових споживчих пріоритетів. Одним із сегментів споживчої поведінки, що зазнав суттєвих змін в період повномасштабного вторгнення в Україну, стало споживання товарів теплозабезпечення та енергозабезпечення. Військова агресія проти України спричинила ажіотаж серед українців та різке зростання попиту на такі категорії товарів, як мініелектростанції, генератори, павербанки, джерела безперебійного живлення тощо. Саме необхідність дослідити особливості споживчої поведінки українців на ринку товарів тепло- та енергозабезпечення в умовах повномасштабного вторгнення країни-агресора та її постійні атаки на цивільну інфраструктуру України визначили актуальність дослідження.