| 1. |
Обов’язкові освітні компоненти |
38 |
1140 |
|
| 1.1. |
Загальна підготовка |
19 |
570 |
|
| ЗП 1 |
⬇️ Онтологічні та гносеологічні концепції у сучасній філософії |
4 |
120 |
1 |
| ЗП 2 |
⬇️ Іноземна мова для комунікації у науково-педагогічному середовищі |
8 |
240 |
1-2 |
| ЗП 2 |
⬇️ Українська мова як іноземна |
8 |
240 |
1-2 |
| ЗП 3 |
⬇️ Організація науково-дослідної та інноваційної діяльності |
4 |
120 |
1 |
| ЗП4 |
⬇️ Педагогіка і психологія вищої освіти з методикою викладання |
3 |
90 |
1 |
| 1.2 |
Спеціальна (фахова) підготовка |
13 |
390 |
|
| СП 1 |
⬇️ Теорії раціоналізму: науково-філософські та педагогічні методології |
3 |
90 |
2 |
| СП 2 |
⬇️ Філософсько-антропологічний дискурс сучасності |
3 |
90 |
2 |
| СП 3 |
⬇️ Філософський аналіз сучасного суспільства |
4 |
120 |
3 |
| СП4 |
⬇️ Англомовна комунікація у філософії |
3 |
90 |
4 |
| 1.3 |
Практична підготовка |
6 |
180 |
|
| ПП 1 |
⬇️Педагогічна практика |
3 |
90 |
5 |
| ПП 2 |
⬇️ Наукова практика |
3 |
90 |
6 |
| 2. |
Вибіркові навчальні дисципліни |
16 |
480 |
|
| 2.1 |
Вибіркові навчальні дисципліни третього семестру |
8 |
240 |
|
| ВП 2.1.1 |
⬇️ Феноменологія |
4 |
120 |
3 |
| ВП 2.1.2 |
⬇️ Базові концепції в історії філософської думки |
4 |
120 |
3 |
| ВП 2.1.3 |
⬇️ Українська філософія: традиції та новації |
4 |
120 |
3 |
| ВП 2.1.4 |
⬇️ Ідентичність та духовна ідентифікація особистості в рамках філософських традицій |
4 |
120 |
3 |
| ВП 2.1.5 |
⬇️ Екологічна футурологія |
4 |
120 |
3 |
| ВП 2.1.6 |
⬇️ Філософія політики та права |
4 |
120 |
3 |
| ВП 2.1.7 |
⬇️ Етнофілософія та культурні стереотипи |
4 |
120 |
3 |
| ВП 2.1.8 |
⬇️ Гуманітарні проблеми високих технологій |
4 |
120 |
3 |
| 2.2 |
Вибіркові навчальні дисципліни четвертого семестру |
8 |
240 |
|
| ВП 2.2.1 |
⬇️ Сучасні моделі та методи штучного інтелекту |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.2 |
⬇️ Інформаційні технології обробки великих даних |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.3 |
⬇️ Інформаційні технології в розподілених системах |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.4 |
⬇️ Інформаційні технології підтримки прийняття рішень |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.5 |
⬇️ Сучасні технології управління інформацією |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.6 |
⬇️ Управління науковими проєктами та дослідженнями |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.7 |
⬇️ Управління науково-технологічним розвитком підприємств |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.8 |
⬇️ Професійна самореалізація викладача-лідера |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.9 |
⬇️ Педагогічна риторика |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.10 |
⬇️ Професійна культура викладача |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.11 |
⬇️ Тенденції та стратегії управління особистісним розвитком фахівця-лідера |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.12 |
⬇️ Правове регулювання авторського права |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.13 |
⬇️ Інновації, технології та патентне право |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.14 |
⬇️ Науково-технічні інформаційні ресурси та патентно-кон’юнктурні дослідження |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.15 |
⬇️ Управління інтелектуальною власністю |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.16 |
⬇️ Математичне та комп’ютерне моделювання складних систем |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.17 |
⬇️ Математичні методи оптимізації та прийняття рішень |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.18 |
⬇️ Математичні методи обчислювального інтелекту та машинного навчання |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.19 |
⬇️ Методи і технології моніторингу та аудиту інформаційної безпеки |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.20 |
⬇️ Кібер-криміналістика |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.21 |
⬇️ Методи побудови постквантових криптосистем |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.22 |
⬇️ Сучасні методи захисту соціо-кіберфізичних систем |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.23 |
⬇️ Новітні технології забезпечення кібербезпеки на основі технології блокчейн |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.24 |
⬇️ Методи аналізу артефактів систем безпеки |
4 |
120 |
4 |
| ВП 2.2.25 |
⬇️Історична пам’ять і політика пам’яті в сучасній Україні |
4 |
120 |
4 |