Графік вступної кампанії та
правила прийому у 2025 році
Важливо! Всі строки та дати можуть змінюватись у відповідності до НАКАЗІВ МОН України.
Слідкуйте за інформацією.
Важливо! Всі строки та дати можуть змінюватись у відповідності до строків закінчення карантину та НАКАЗІВ МОН України. Слідкуйте за інформацією.
Міністерство освіти і науки внесло зміни до Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України. Відповідний наказ, підписаний 4 травня 2020 року. Змін зазнали терміни проведення вступної кампанії у 2020 році – усі дати зсунуто на місяць (серпень) з урахуванням прогнозу розвитку епідеміологічної ситуації.
Шановні вступники до магістратури ІКМ !!!
Після отримання рекомендації на вступ до магістратури, вступник має підтвердити вибір місця навчання самостійно та надати приймальній комісії відповідні документи.
Для цього Ви повинні:
Зверніть УВАГУ!!!
Вступник має підтвердити вибір місця навчання самостійно.
a. Ви особисто це здійснюєте в електронному кабінеті вступника. Для цього потрібно буде використати КЕП (кваліфікаційний електронний підпис) або за допомогою Дія.Підпис.
b. Якщо не маєте можливості створити КЕП, Ви можете прийти наживо в приймальну комісію та підписати роздруковану заяву, що означатиме Ваше підтвердження вибору місця навчання.
Всі документи повинні бути роздруковані, підписані власноруч, відскановані, сформовані в один файл PDF, який підписуємо з використанням КЕП. Файл називаємо «Документи_ПІБ_вступника».
Якщо у вас немає можливості роздрукувати/сканувати, то можна заповнити документи електронно. Інструкція
а. Заява з підписом вступника (сканкопія/фотокопія). В додатковій інформації ОБОВʼЯЗКОВО вказуємо ПІП та контактні телефони батьків.
Заяву треба скачати з кабінету вступника.
b. Згода на обробку персональних даних (сканкопія/фотокопія) підписана вступником (документ є доступним для завантаження тут)
c. Правила військового обліку (сканкопія/фотокопія) підписані вступником (документ є доступним для завантаження тут)
d. Диплом бакалавра та додаток до нього (сканкопія/фотокопія)
e. Паспорт (ID картка обидві сторінки) (сканкопія/фотокопія)
f. Документ про реєстрацію місця проживання (витяг з реєстру за 2025 рік) (сканкопія/фотокопія)
g. РНОКПП / Ідентифікаційний код (сканкопія/фотокопія)
h. Екзаменаційний листок ЄВІ / ЄФВВ (сканкопія/фотокопія)
i. Результати (оцінки) ЄВІ / ЄФВВ роздруковані з кабінету учасника ЄВІ
j. Мотиваційний лист підписаний вступником (сканкопія/фотокопія)
k. Військово-обліковий документ (сканкопія/фотокопія)
l. Витяг з Резерв+
Якщо ви маєте запитання, звʼяжіться з приймальною комісією за номером +380 (66)-271-22-59 або поштою vstup.ikm@khpi.edu.ua
Фото (як на паспорт).
Якщо ви надаєте документи особисто в НТУ “ХПІ” – 4 фотокартки (як на паспорт)
Бланк договору отримаєте у відповідь на надіслані документи.
Для онлайн потрібна Дія-підпис або КЕП вступника
Бланк договору отримаєте у відповідь на надіслані документи.
Для онлайн потрібна Дія-підпис або КЕП вступника
Для онлайн подачі документи приймаються на електронну пошту vstup.ikm@khpi.edu.ua
Співробітник(ця) приймальної комісії перевірить всі документи та зв’яжеться з Вами для підтвердження (уточнення якщо потрібно) та надішле Вам після цього форму Договору про навчання з інструкцією щодо його заповнення та підписання. (Важливо, що це також обов’язковий крок і відповідний договір слід буде підписувати КЕП)
Відповідні копії документів Ви можете особисто принести до офісів приймальної комісії НТУ “ХПІ” (разом з оригіналами, які Ви просто демонструєте для звірення).
Для офлайн подачі документи приймають з 10:00 до 18:00:
в Харкові вул. Кирпичова 2, НТУ “ХПІ”, корпус У2, цокольний поверх – приймальна комісія ІКМ
(кімната 11, праворуч за сходами і далі крокуйте за вказівниками).
В разі особливих та виключних ситуацій незволікаючи звертайтесь до приймальної комісії – ОХРИМЕНКО Максима Юрійовича за телефоном + 38 066 271 22 59
Довідково:
Скан-копії документів рекомендуємо робити або на офісних сканерах або з використанням спеціальних мобільних додатків, які пристосовані для сканування документів з телефону (TinyScann, AdobeScan, FastScan та інші). Будь-ласка, контролюйте документи що виходять в наслідок сканування на предмет чіткості зображення, забирайте зайві зображення по краям документу.
Для скріплення документів електронним підписом (КЕП) його необхідно попередньо створити (можна використовувати Privat24 сервіс, ДІЯ-підпис та інші). Сама процедура (триває не більше 10 хв.) створення КЕП та його накладання на сканований документ представлена у інструкціях, що є на сайті (рекомендовано зберігати документи, які підписані у форматі CAdES (.p7s))
– з 01 липня до 20 жовтня 2025 р. – Реєстрація електронних кабінетів
– з 03 липня до 10 липня 18:00 (бюджет + контракт), та до 25 липня (тільки контракт) – реєстрація заяв на участь у співбесідах та творчих конкурсах
– з 08 липня до 19 липня (бюджет + контракт) та до 01 серпня (тільки контракт) – проведення співбесід та творчих конкурсів
– з 19 липня до 18:00 01 серпня – реєстрація заяв вступників
– не пізніше 06 серпня – формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих за державним або регіональним замовленням
– до 18:00 09 серпня (на бюджет), до 18:00 29 серпня (на контракт) – підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладання договіру про навчання
– не раніше 11 серпня – надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб
Етапи вступної компанії для здобуття ступеня БАКАЛАВРА:
– з 01 липня до 20 жовтня 2025 р. – Реєстрація електронних кабінетів
– з 03 липня до 10 липня 18:00 (бюджет + контракт), та до 25 липня (тільки контракт) – реєстрація заяв на участь у співбесідах та творчих конкурсах
– з 08 липня до 19 липня (бюджет + контракт) та до 01 серпня (тільки контракт) – проведення співбесід та творчих конкурсів
– з 19 липня до 18:00 01 серпня – реєстрація заяв вступників
– не пізніше 06 серпня – формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих за державним або регіональним замовленням
– до 18:00 09 серпня (на бюджет), до 18:00 29 серпня (на контракт) – підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладання договіру про навчання
– не раніше 11 серпня – надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб
Етапи вступної компанії для здобуття ступеня МАГІСТРА:
Шановні вступники!!!
Після отримання рекомендації вступник має підтвердити вибір місця навчання самостійно та надати приймальній комісії відповідні документи.
Батьки не можуть зробити це замість нього, навіть якщо вступнику немає 18 років.
Для цього Ви повинні:
Зверніть УВАГУ!!!
Вступник має підтвердити вибір місця навчання самостійно.
Батьки не можуть зробити це замість нього, навіть якщо вступнику немає 18 років.
a. Ви особисто це здійснюєте в електронному кабінеті вступника. Для цього потрібно буде використати КЕП (кваліфікаційний електронний підпис) або за допомогою Дія.Підпис.
b. Якщо не маєте можливості створити КЕП, Ви можете прийти наживо в приймальну комісію та підписати роздруковану заяву, що означатиме Ваше підтвердження вибору місця навчання.
Всі документи повинні бути роздруковані, підписані власноруч, відскановані, сформовані в один файл PDF, який підписуємо з використанням КЕП. Файл називаємо «Документи_ПІБ_вступника».
Якщо у вас немає можливості роздрукувати/сканувати, то можна заповнити документи електронно. Інструкція
а. Заява з підписом вступника (сканкопія/фотокопія). В додатковій інформації ОБОВʼЯЗКОВО вказуємо ПІП та контактні телефони батьків.
Заяву треба скачати з кабінету вступника.
b. Згода на обробку персональних даних (сканкопія/фотокопія) підписана вступником (документ є доступним для завантаження тут)
c. Правила військового обліку (сканкопія/фотокопія) підписані вступником (документ є доступним для завантаження тут)
d. Документ про здобуття повної загальної середньої освіти та додаток до нього (свідоцтво+додаток) (сканкопія/фотокопія)
e. Паспорт (ID картка обидві сторінки) (сканкопія/фотокопія)
f. Документ про реєстрацію місця проживання (витяг з реєстру за 2025 рік) (сканкопія/фотокопія)
g. РНОКПП / Ідентифікаційний код (сканкопія/фотокопія)
h. Сертифікат НМТ (сканкопія/фотокопія)
i. Результати (оцінки) НМТ роздруковані з кабінету учасника НМТ
j. Мотиваційний лист підписаний вступником (сканкопія/фотокопія)
k. Військово-обліковий документ (сканкопія/фотокопія)
l. Витяг з Резерв+
Якщо ви маєте запитання, звʼяжіться з приймальною комісією за номером +380 (66)-271-22-59 або поштою vstup.ikm@khpi.edu.ua
Фото (як на паспорт).
Якщо ви надаєте документи особисто в НТУ “ХПІ” – 4 фотокартки (як на паспорт)
Бланк договору отримаєте у відповідь на надіслані документи.
Для онлайн потрібна Дія-підпис або КЕП від вступника та законного представника (одного з батьків чи опікуна)
Бланк договору отримаєте у відповідь на надіслані документи.
Для онлайн потрібна Дія-підпис або КЕП від повнолітньої особи, яка є замовником освітніх послуг (наприклад, хтось з батьків)
Для онлайн подачі документи приймаються на електронну пошту vstup.ikm@khpi.edu.ua
Співробітник(ця) приймальної комісії перевірить всі документи та зв’яжеться з Вами для підтвердження (уточнення якщо потрібно) та надішле Вам після цього форму Договору про навчання з інструкцією щодо його заповнення та підписання. (Важливо, що це також обов’язковий крок і відповідний договір слід буде підписувати КЕП, причому двічі – вступником та законним представником (наприклад, одним з батьків), якщо вступнику немає 18 років.
Відповідні копії документів Ви можете особисто принести до офісів приймальної комісії НТУ “ХПІ” (разом з оригіналами, які Ви просто демонструєте для звірення).
Для офлайн подачі документи приймають з 10:00 до 18:00:
в Харкові вул. Кирпичова 2, НТУ “ХПІ”, корпус У2, цокольний поверх – приймальна комісія ІКМ
(кімната 11, праворуч за сходами і далі крокуйте за вказівниками).
В разі особливих та виключних ситуацій незволікаючи звертайтесь до приймальної комісії – ОХРИМЕНКО Максима Юрійовича за телефоном + 38 066 271 22 59
Довідково:
Скан-копії документів рекомендуємо робити або на офісних сканерах або з використанням спеціальних мобільних додатків, які пристосовані для сканування документів з телефону (TinyScann, AdobeScan, FastScan та інші). Будь-ласка, контролюйте документи що виходять в наслідок сканування на предмет чіткості зображення, забирайте зайві зображення по краям документу.
Для скріплення документів електронним підписом (КЕП) його необхідно попередньо створити (можна використовувати Privat24 сервіс, ДІЯ-підпис та інші). Сама процедура (триває не більше 10 хв.) створення КЕП та його накладання на сканований документ представлена у інструкціях, що є на сайті (рекомендовано зберігати документи, які підписані у форматі CAdES (.p7s))
– з 01 липня до 20 жовтня 2025 р. – Реєстрація електронних кабінетів
– з 03 липня до 10 липня 18:00 (бюджет + контракт), та до 25 липня (тільки контракт) – реєстрація заяв на участь у співбесідах та творчих конкурсах
– з 08 липня до 19 липня (бюджет + контракт) та до 01 серпня (тільки контракт) – проведення співбесід та творчих конкурсів
– з 19 липня до 18:00 01 серпня – реєстрація заяв вступників
– не пізніше 06 серпня – формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих за державним або регіональним замовленням
– до 18:00 09 серпня (на бюджет), до 18:00 29 серпня (на контракт) – підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладання договіру про навчання
– не раніше 11 серпня – надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб
Етапи вступної компанії для здобуття ступеня БАКАЛАВРА:
– з 01 липня до 20 жовтня 2025 р. – Реєстрація електронних кабінетів
– з 03 липня до 10 липня 18:00 (бюджет + контракт), та до 25 липня (тільки контракт) – реєстрація заяв на участь у співбесідах та творчих конкурсах
– з 08 липня до 19 липня (бюджет + контракт) та до 01 серпня (тільки контракт) – проведення співбесід та творчих конкурсів
– з 19 липня до 18:00 01 серпня – реєстрація заяв вступників
– не пізніше 06 серпня – формування рейтингових списків вступників, надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих за державним або регіональним замовленням
– до 18:00 09 серпня (на бюджет), до 18:00 29 серпня (на контракт) – підтвердження вибору місця навчання, виконання вимог до зарахування та укладання договіру про навчання
– не раніше 11 серпня – надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих для вступників, які вступають на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб
Етапи вступної компанії для здобуття ступеня МАГІСТРА:
Порядок прийому для здобуття вищої освіти в 2025 році
З правилами прийому для здобувачів вищої освіти в 2025 році (наказ МОН №168 від 10 лютого 2025 року) можна ознайомитися тут
Правила прийому НТУ “ХПІ” для здобуття вищої освіти в 2025 році
З правилами прийому НТУ “ХПІ” для здобувачів вищої освіти в 2025 році можна ознайомитися тут
Дорожні карти вступної кампанії 2025:
– вступ на бакалаврат
– вступ до магістратури
Якщо Ви маєте запитання, звертайтесь до Відповідального секретаря приймальної комісії ІКМ
ОХРИМЕНКО Максима Юрійовича
за телефоном + 38 066 271 22 59
Контакти приймальної комісії
Якщо є питання, зв’яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом і Вам обов’язково допоможуть!
+38 (057) 70 76 379
+38 066 27 122 59
vstup.ikm@khpi.edu.ua
Telegram @IKM_admissions
м. Харків, вул. Кирпичова 2, НТУ “ХПІ”, навчальний корпус 2, поверх 3, аудиторія 313 (Дирекція ІКМ)
Приймальна комісія знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Кирпичова 2, НТУ “ХПІ”, навчальний корпус 2, цокольний поверх