Персональна сторінка викладача
Дисципліна спрямована на отримання студентами теоретичних знань і практичних навичок з використання маркетингового, технологічного та системного підходів до оцінки привабливості та менеджменту інновацій в організаціяхі суспільстві.
Метою дисципліни є надання теоретичних знань та формування компетентностей із застосування маркетингових інструментів і кількісних методів задля обгрунтування ефективності інноваційних проєктів і просування інноваційних продуктів.
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- вміння проводити маркетингові дослідження для економічної оцінки інновацій;
- проведення і обгрунтування оцінки економічної ефективності інноваційних проєктівз урахуванням ризиків;
- розуміння змісту венчурного інноваційного підприємництва, знання форм .венчурних інфраструктурних та організаційних утворень;
- розуміння можливих стратегійта поведінки інвесторів на ринку нових технологій;
- вміння прогнозувати попит на стадії розповсюдження інновації;
- забезпечення проникнення інновацій на товарні ринки, досягнення і зміцнення лояльності споживачів.
Результати навчання
- демонструвати належний рівень знань із найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу
- розуміти зміст наукової і фахової літератури, нові досягнення в маркетинговій теорії та практиці, здійснювати внесок у їх розвиток
- демонструвати знання наукових засад і розуміння практичних аспектів підвищення ефективності маркетингової діяльності
- виявляти розуміння сутності та особливостей застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень
- розв’язувати складні маркетингові проблеми і вирішувати задачі в умовах невизначеності із застосуванням сучасних управлінських підходів, прийомів