Віктор Заруба

Заруба Віктор Яковлевич

E-mail: victor.zaruba@khpi.edu.ua

Доктор економічних наук, професор,
професор кафедри маркетингу

Профілі викладача:
Google Scholar
Researchgate
Scopus
Web of Science
ORCID
Перелік публікацій

 

Основні дисципліни:

  • Оптимізаційні методи та моделі
  • Економетрика
  • Імітаційне моделювання економічних систем
  • Дослідження операцій в економіці
  • Цифрова економіка
  • Моделі економічної дінаміки
  • Сучасні проблеми математичного моделювання в управлінні економічними системами
  • Кількісні методи в управлінні маркетингом ·
  • Провайдинг інновацій
  • Маркетинговий менеджмент

Освіта: інженер-дослідник за спеціальністю «Динаміка польоту та управління» (Харківський політехнічний інститут, 1974 р.)

Дисертаційні дослідження: «Мотиваційні процедури розподіляння ресурсів і проведення  торгів» (спеціальність – 08.00.13 економіко-математичні методи, 1994 р.)

Стаж науково-педагогічної роботи: понад 44 роки.

Науково-дослідницька діяльність: 

  1. Академічний керівник робіт НТУ ХПІ з міжнародного проекту TEMPUS „INNOLAB – Інноваційні лабораторії: використання відкритих інноваційних платформ для навчання підприємництву й розкриття інноваційного потенціалу університетів у постсоціалістичних країнах” із обсягом фінансування 110 тис. євро. (2012-2015 рр.).
  2. У якості наукового керівника підготував 7 кандидатів наук і як науковий консультант – 3 докторів наук за економічними та технічними спеціальностями.
  3. За період з 2017 року був членом спеціалізованої вченої ради Д 64.050.02 НТУ «ХПІ» за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) і членом спеціалізованої вченої ради Д 44.877.02 ВНЗ Укоопспілки  «Полтавський університет економіки і торгівлі».
  4. Член редакційних колегій наукового фахового видання «Маркетинг і менеджмент інновацій» та журналу «Маркетинг в Україні» ВГО „Українська асоціація маркетингу”.

Стажування та підвищення кваліфікації: Запорізький національний університет, кафедра управління персоналом і маркетингу (Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 02125243/0033.19 від 26.04.2019 р.)

 Інші  здобутки:

  1. приймає участь у  роботі ВГО „Українська асоціація маркетингу” (член Ради ВГО УАМ, голова харківського обласного осередку).
  2. за плідну діяльність у галузі освіти і науки нагороджений відомчими знаками „Відмінник освіти України”, „Петро Могила”, грамотами Чернівецької та Харківської облдержадміністрацій.