Персональна сторінка викладача

Інноваційні розробкиДисципліна спрямована на отримання студентами теоретичних знань і практичних навичок з використання маркетингового, технологічного та системного підходів до оцінки привабливості та менеджменту інновацій в організаціяхі суспільстві.

Метою дисципліни є надання теоретичних знань та формування компетентностей із застосування маркетингових інструментів і кількісних методів задля обгрунтування ефективності інноваційних проєктів і просування інноваційних продуктів.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

  • вміння проводити маркетингові дослідження для економічної оцінки інновацій;
  • проведення і обгрунтування оцінки економічної ефективності інноваційних проєктівз урахуванням ризиків;
  • розуміння змісту венчурного інноваційного підприємництва, знання форм .венчурних інфраструктурних та організаційних утворень;
  • розуміння можливих стратегійта поведінки інвесторів на ринку нових технологій;
  • вміння прогнозувати попит на стадії розповсюдження інновації;
  • забезпечення проникнення інновацій на товарні ринки, досягнення і зміцнення лояльності споживачів.

Результати навчання

  • демонструвати належний рівень знань із найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингуІННОВАЦІЇ І СУЧАСНІ БІЗНЕС-ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ ТА УПРАВЛІННІ (СО
  • розуміти зміст наукової і фахової літератури, нові досягнення в маркетинговій теорії та практиці, здійснювати внесок у їх розвиток
  • демонструвати знання наукових засад і розуміння практичних аспектів підвищення ефективності маркетингової діяльності
  • виявляти розуміння сутності та особливостей застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень
  • розв’язувати складні маркетингові проблеми і вирішувати задачі в умовах невизначеності із застосуванням сучасних управлінських підходів, прийомів