21.02.2022 на кафедрі Маркетингу НТУ « ХПІ» відбулася лекція на тему «Організація маркетингової діяльності на прикладі дистрибуційного підприємства» з маркетологом найбільшого національного дистрибутора автокомпонентів в Україні компанією OMEGA Паненко Ольгою.

Під час зустрічі було розглянуто роботу компанії OMEGA, в якій працює більш 3000 осіб, показано організаційну структуру відділу маркетингу, сконцентровано увагу саме на роботу з відділом роботі з клієнтами, представлено практичні заходами за допомогою яких, маркетологи збільшують довіру до компанії та її товарів, пропонуючи різноманітні програми лояльності , визначено особливості роботи щодо вивчення клієнтського досвіду, для того щоб компанія працювала як єдиний механізм та клієнт отримував задоволення від співпраці.