Як навчити студента думати? Не зачитувати тексти, а думати самостійно? І не просто думати, а формулювати свою думку, проявляючи гнучкість і нестандартність мислення в гострій дискусії?
Кожен семестр у групах, в яких проводить заняття старший викладач Міщенко В.І., студенти беруть участь в ігровій практиці. Гра, в якій брали участь студенти групи О-15Б і О-65А, проходила під назвою “Я пізнаю світ”. Вона сприяла розвитку лідерських якостей студентів, формуванню уміння працювати в команді, навичок культури дискусії.
Набуваючи свободи”, студенти прагнуть мислити самостійно, причому найчастіше розкриваються здібності тих студентів, які раніше “відмовчувалися” на семінарах, не повною мірою могли проявити свій потенціал.
Гра, що стала прощальною нотою вивчення курсу філософії, продемонструвала її творчий дух, силу мислення людини, його відважний пошук і спрагу знань.