ПОВОРОТ ВІД СТРАТЕГІЧНОГО ВИБОРУ ДО СТРАТЕГІЧНОЇ ГНУЧКОСТІ

Артур Юнг (Arthur Yeung), Дейв Ульріх (Dave Ulrich) у праці «Reinventing the Organization: How Companies Can Deliver Radically Greater Value in Fast-Changing Markets » («Переосмислення організації: як компанії можуть значно підвищити цінність на ринках, що швидко змінюються?») рекомендують переосмислити свою організацію, покращити свою здатність робити вибір, що призведе до стратегічної гнучкості. Традиційна ієрархічна організація мертва, але що замінить її? З’явилося багато нових моделей — гнучка організація, мережева організація та холакратія, якщо назвати декілька, — але лідери повинні знати, що справді працює. Як побудувати організацію, яка швидко реагує на ринки, що швидко змінюються? Яка організація забезпечує швидкість і масштаб, і як ви нею керуєте? Поміркуйте про те, як ваша організація підійшла до власної стратегії, та порівняйте свою роботу з вибором стратегічної гнучкості, зробленим орієнтованими на ринок екосистемами, щоб побачити, в якій частині еволюційної хвилі ви перебуваєте

Докладніше за посиланням: https://www.management.com.ua/strategy/str348.html

 

 

This entry was posted in Без рубрики. Bookmark the permalink.

Comments are closed.