Персональна сторінка викладача

Дисципліна надає студентам знаннями з теоретичних і практичних основ електронного бізнесу та електронної комерції, розрізняти види електронного бізнесу, особливості формування системи електронної комерції у корпоративному секторі та системи електронної комерції у споживчому секторі. Особливу увага приділено вивченню теорії і практики сучасної електронної комерції в Україні та закордоном

Мета – формування у здобувачів вищої освіти чітке уявлення про електронну комерцію як важливу складову електронного бізнесу, діяльності спрямованої на вирішення завдань підприємства по розповсюдженню, продажу та збуту продукції підприємства з використанням інформаційних мереж та електронних засобів комунікації, які найбільшою мірою задовольняють потреби споживачів. Сформувати у магістрів знання та навички застосування інструментів електронного бізнесу та електронної комерції для забезпечення успішної діяльність підприємства на ринку.

 Результати навчання

  • планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності
  • формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку
  • збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.