ГЕЙМІФІКАЦІЯ В НТУ «ХПІ»: ДОСВІД КАФЕДРИ СОЦІОЛОГІЇ І ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ

В сучасній системі освіти все більше використовується гейміфікація як інноваційний процес навчання. Гейміфікація – це використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті для залучення користувачів до вирішення проблем. Гейміфікація в освіті дозволяє залучити творчій та пошуковий потенціал студентів, створити динамічну взаємодію між студентами та викладачем.

29 травня на кафедрі соціології і публічного управління в межах програми гейміфікації в НТУ «ХПІ» відбулося заняття з ігрового проектування, яке проводилося доцентом Надією Шанідзе за участю студентів 3 курсу спеціальності «Соціологія» з дисципліни «Основи PR в організації». Також на занятті були присутні викладачі кафедри, представники методичного відділку, викладачі інших кафедр та інститутів НТУ «ХПІ».

Студенти протягом другого модулю вивчали особливості створення PR-програм та їх оцінки, формування корпоративного іміджу, тому їм було запропоновано обрати відому компанію та дослідити основні компоненти іміджу і їх ефективність.

Серед компаній, які досліджували студенти опинилися такі всесвітньо відомі гіганти як Google, Apple, Ford, LY, Nike. Дуже цікаво були висвітлені такі складові іміджу, як: фірмовий стиль, імідж керівника, історія компанії, імідж товару, соціальний імідж, імідж споживачів даних компаній тощо.

Створення проектів носило командний характер, кожній команді було запропоновано оцінити роботу своїх колег за заздалегідь підготованою анкетою. Також всі присутні мали змогу долучитися до оцінювання роботи команд через форму в чаті. Треба зазначити, що всі команди отримали високі оцінки від гостей!

This entry was posted in Без рубрики. Bookmark the permalink.

Comments are closed.