174 Автоматизація, комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка

Комп’ютерні технології та програмування в автоматизованих системах керування

МАГІСТРАТУРА

Мета освітньої програми 174 “Комп’ютерні технології та програмування в автоматизованих системах керування“. Метою освітньо-професфйної програми є підготовка інженерів, здатних до комплексного розв’язання складних задач і проблем створення, вдосконалення, модернізації, експлуатації та супроводження систем автоматизації, їх компонентів, кіберфізичних систем, технологій цифрової трансформації, що стоять за завданнями Industry 4.0, сприяють процесу швидкої адаптації продукції та послуг підприємств та компаній, а також забезпечують перехід від фізичного світу до цифрового.

Освітня програма поточного року доступна на сайті відділу забезпечення якості освіти НТУ “ХПІ”

Освітня програма 2023 року доступна на сайті відділу забезпечення якості освіти НТУ “ХПІ

ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ

Основний фокус освітньої програми, спрямований на отриманні компетентностей та наданні навичок розроблення прикладного програмного забезпечення для систем автоматизації, комп’ютерноінтегрованих технологій, мікропроцесорів та промислових контролерів. Особлива увага приділяється питанням проєктування комп’ютерно-інтегрованих систем керування, розробці людино-машинних інтерфейсів та систем збирання, обробки та обміну даними у системах автоматизації. 

Особливість програми полягає у синергетичному поєднанні автоматизації та інформаційних технологій з глибоким акцентом на формування навичок створення комп’ютерноінтегрованих технологій та автоматизованих систем керування складними технологічними процесами та технічними об’єктами, алгоритмів систем автоматики, та прикладного програмного забезпечення для їх реалізації. 

Програма має два структурованих пакети профільованих дисциплін, які дозволяють студентам за їхнім вибором 7 спрямувати здобуті компетенції на створення комп’ютерно-інтегрованих систем автоматизації технологічних процесів та прикладного програмного забезпечення до них (профільний пакет дисциплін: Комп’ютерно-інтегровані виробництва та прикладне програмування), або на поглиблене вивчення методів обробки даних та систем автоматичного керування (профільний пакет дисциплін: Комп’ютеризовані системи керування та автоматика). 

Освітня програма також надає здобувачам освіти можливість отримати важливі професійні навички та спеціалізовані знання в межах широкого кола додаткових вибіркових дисциплін професійної підготовки.

 

СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА ОП

ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ ОП (СИЛАБУСИ)

 1. Обов’язкові освітні компоненти

1.1 Обов’язкові компоненти загальної підготовки

ЗП1Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами
ЗП2Інтелектуальна власність
ЗП3Іноземна мова за професійним спрямуванням

1.2. Обов’язкові компоненти спеціальної (фахової) підготовки

СП1Прикладне програмування автоматизованих систем керування
СП2Розподілені системи керування
СП3Моделювання і оптимізація систем керування
СП4Основи наукових досліджень
СП5Інтелектуальні системи керування
СП6Проєктування, монтаж, та експлуатація систем автоматизації
 2.  Практична підготовка
ПП1Переддипломна практика
 3.  Атестація
 4.  Вибіркові освітні компоненти

4.1 Профільна підготовка

 Профільований пакет освітніх компонентів

 01 “Комп’ютеризовані системи управління та автоматика”

ВП1.1Системи керування електроприводами
ВП1.2Методи аналізу та автоматизованої обробки даних
ВП1.3Програмування спеціалізованих обчислювальних систем

Профільований пакет освітніх компонентів

 02 “Комп’ютерно-інтегровані виробництва та прикладне програмування

ВП2.1Спеціалізовані комп’ютерні мережі
ВП2.2Інформаційні технології керування
ВП2.3Комп’ютерно-інтегровані системи керування об’єктами галузі

4.2 Освітні компоненти вільного вибору професійної підготовки згідно переліку

ОКВП 1.1Системи керування на основі програмованих контролерів
ОКВП 1.2Інтерфейси комп’ютерних систем керування
ОКВП 1.3Міктроконтролерні пристрої в автоматизації
ОКВП 2.1Програмне забезпечення комп’ютерно-інтегрованих систем
ОКВП 2.2Нечіткі системи керування технологічними процесами
ОКВП 2.3Автоматизація бізнес процесів

4.3 Освітні компоненти вільного вибору загальної підготовки згідно переліку

 Українознавчі освітні компоненти
ОКВП 3.1Етномовні процеси в Україні
ОКВП 3.1Історія культури Слобідської України
ОКВП 3.1Історія української державності
 Освітній компонент психологічного спрямування
ОКВП 3.2Психологія лідерства в бізнесі
ОКВП 3.2Психологія лідерства в освіті
ОКВП 3.2Основи професійної психології
 Освітній компонент правового спрямування
ОКВП 3.3Правове регулювання інноваційної діяльності
ОКВП 3.3Інформаційне право
ОКВП 3.3Авторське право та суміжні права

Пропозиції щодо змін до освітньої програми

174 «Автоматизація, комп'ютерно-інтегровані технології та робототехніка» (магістр)