Ігрові методики на кафедрі

Кафедрою ділової іноземної мови та перекладу 4 квітня 2025 р. було проведено заняття з гейміфікації «Die Ringe der Gamifizierung: ігрові методики у вивченні німецької медичної термінології». Гра – діяльність людини з моделювання іншого виду діяльності з розважальною чи навчальною метою. Існує три основні олімпійські цінності (Досконалість, Повага, Дружба), і під цими трьома цінностями можна виділити п’ять освітніх цінностей. Це радість зусиль, чесна гра, практика поваги, прагнення до досконалості, баланс між тілом, волею і розумом.

Чи не найперше, що дають нам ігри, – це досвід і навички. В залежності від жанру, вони можуть різнитися: Швидкість реакції – як елемент Action ігор, здогадливість – як результат головоломок та детективів, а креативність мислення, одна з ключових якостей сучасної людини, засвоюється в іграх пісочницях чи y з відкритим світом.

 

 

Одним з головних джерел вивчення англійської, наприклад, може стати саме ігровий досвід англійською мовою, а викликом у вивченні німецької – оповідальні ігри цією мовою. Дуже часто, занурюючись у світ гри, ви як гравець маєте розуміти її лор, тобто всі елементи, що складають оповідь світу гри: Історію, культуру, традиції – і не тільки. Поглинання цього контенту англійською чи німецькою дає поштовх геймерському ком’юніті у володінні іноземними мовами. Ігри дають сильну мотивацію в опануванні мови через мотивацію ігрока пройти саму гру. Ігри та їх ігрові елементи так само гарно розвивають мовні навички, як і інші. Наприклад, швидка реакція при комунікації розвивається в іграх з варіантами вибору У діалозі, логічне мислення – при рішенні задач іншою мовою, а використання мови – слухані оповідальних Ігор чи комунікації з іншими ігроками. Вивчення мов – це настільки ж захоплюючий цікавий процес, як і проходження відеогри.

Тож, грайте та вигравайте!