122 Комп’ютерні науки – бакалавр
122 Комп'ютерні науки. Моделювання, проектування та комп'ютерна графіка.
БАКАЛАВРАТ
122 Комп'ютерні науки. Моделювання, проектування та комп'ютерна графіка.
БАКАЛАВРАТ
Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки», освітня програма – «Комп’ютерні науки. Моделювання, проектування та комп’ютерна графіка» (ІКМ, НТУ “ХПІ”), спрямована на підготовку фахівців, здатних проводити розв’язання складних спеціалізованих задач і практичних проблем в галузі комп’ютерних наук; застосовувати математичні методи, алгоритми та програмне забезпечення в розробці та супроводі інформаційних технологій; здійснювати проектування, розробку, впровадження і супровід інтелектуальних систем, зокрема, систем інженерного моделювання, аналізу й обробки даних, комп’ютерної візуалізації та обробки графічної інформації.
Освітня програма поточного року та Архів ОП доступні на сайті відділу забезпечення якості освіти НТУ “ХПІ”
ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Основний фокус освітньої програми, зосереджується на всебічній підготовці спеціалістів, які мають глибоке розуміння та високу кваліфікацію в аспектах комп’ютерних наук, орієнтованих на концептуальне проектування математичних та алгоритмічних моделей і їх практичну імплементацію у формі програмного коду, а також на розробці сучасних технік моделювання та комп’ютерної графіки для створення візуалізацій високої якості і реалістичності. Значна увага приділяється оволодінню сучасними інструментаріями для моделювання, проектування, розробки, інтеграції та технічної підтримки ІТ-продуктів та сервісів, включаючи системи для ефективного зберігання, аналізу та обробки даних.
Особливості програми. Освітня програма «Комп’ютерні науки. Моделювання, проектування та комп’ютерна графіка» реалізує логічно-структурований підхід, що поєднує комплексну математичну підготовку, розвинені навички в сфері інформаційних технологій та програмування, фокусуючись на використанні алгоритмів для аналізу і обчислень даних, та інтегрує застосування візуалізації та графічного дизайну в проектуванні і моделюванні. Під час навчання студенти мають також можливість особисто вибирати дисципліни поза межами профільованих пакетів, які відповідають їхнім інтересам і кар’єрним цілям в галузях, таких як розробка та управління програмним забезпеченням, зокрема для спеціалізованих систем як БПЛА, математичне моделювання та аналітика даних, моделювання у сфері систем комп’ютерної графіки та візуалізації, вивчення новітніх технологій доповненої реальності, допомагаючи їм формувати унікальний набір професійних навичок та знань.
Відповідні структурні частини освітньої програми утворюють логічну систему, де здобуті математичні знання та ІТ компетенції ефективно використовуються для вирішення комплексних задач у сфері сучасних інформаційних технологій та інженерії.
Освітня програма пропонує студентам гнучкість у виборі індивідуальних траєкторій навчання через багатий вибір профільованих пакетів освітніх компонент, охоплюючи передові області, такі як:
Проєктна робота, що є ключовим елементом освітньої програми, зосереджується на розробці реальних командних ІТ-проектів у співпраці з провідними компаніями галузі, з метою надання студентам глибоких практичних навичок та професійного досвіду.
Можливість навчання окремих дисциплін англійською мовою, або цілком англійською мовою в групах з іноземними студентами.
СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНА СХЕМА ОП
ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ ОП (СИЛАБУСИ)
ВП1.1 | |
ВП1.2 | |
ВП1.3 | |
ВП1.4 | |
ВП1.5 | |
ВП1.6 | |
ВП1.7 | |
ВП1.8 | |
ВП1.9 | |
ВП1.10 | |
ВП1.11 |
ВП2.1 | |
ВП2.2 | |
ВП2.3 | |
ВП2.4 | |
ВП2.5 | |
ВП2.6 | |
ВП2.7 | |
ВП2.8 | |
ВП2.9 | |
ВП2.10 | |
ВП2.11 |
ВП3.1 | |
ВП3.2 | |
ВП3.3 | |
ВП3.4 | |
ВП3.5 | |
ВП3.6 | |
ВП3.7 | |
ВП3.8 | |
ВП3.9 | |
ВП3.10 | |
ВП3.11 |
ВП4.1 | |
ВП4.2 | |
ВП4.3 | |
ВП4.4 | |
ВП4.5 | |
ВП4.6 | |
ВП4.7 | |
ВП4.8 | |
ВП4.9 | |
ВП4.10 | |
ВП4.11 |
ВП5.1 | |
ВП5.2 | |
ВП5.3 | |
ВП5.4 | |
ВП5.5 | |
ВП5.6 | |
ВП5.7 | |
ВП5.8 | |
ВП5.9 | |
ВП5.10 | |
ВП5.11 |
Дисципліни вільного вибору студента із загально-університетського каталогу дисциплін | |
ВД1 | Дисципліна 1 |
ВД2 | Дисципліна 2 |
ВД3 | Дисципліна 3 |