28-30 жовтня 2024 р. доцент кафедри менеджменту НТУ «ХПІ», Ірина Сітак взяла участь у тренінгу “Challenge-Based Learning (CBL) & Microcredentials” в Lodz Technology University (Польща) у рамках міжнародного освітнього проєкту ECIU4Ukraine vol. 2. Цей захід об’єднав експертів і викладачів з різних країн, які поділяють прагнення зробити освіту більш практичною та актуальною для сучасних студентів, орієнтуючись на вирішення реальних проблем і розвиток гнучких навичок.
ECIU4Ukraine vol. 2 був річним проєктом, реалізованим завдяки фінансуванню від Польського національного агентства академічних обмінів. Метою проєкту було сприяння міжнародній інтеграції у 10 українських університетах, наближаючи партнерські установи до ініціативи Європейських університетів. Цілі проєкту було досягнуто шляхом організації обмінів, навчальних візитів, тренінгів та конференцій як у Лодзькому технічному університеті, так і в партнерських установах. Представники університетів-партнерів також отримали численні можливості для розширення знань про інноваційні методи навчання та, що найважливіше, для налагодження співпраці та зміцнення партнерських зв’язків з членами альянсу ECIU.
Тренінг “Challenge-Based Learning (CBL) & Microcredentials” відкрив нові горизонти для вдосконалення навчання: учасники занурилися в принципи Challenge-Based Learning — методики навчання на основі викликів, яка стимулює студентів не просто здобувати знання, а застосовувати їх для вирішення важливих суспільних і професійних завдань. Особлива увага приділялася темі мікрокваліфікацій, які надають студентам можливість швидко освоювати вузькопрофільні навички й підтверджувати свої компетенції, що є особливо цінним у динамічних умовах сучасного ринку праці.
Обмін досвідом серед учасників щодо впровадження CBL у навчальні програми створив потужне натхнення для подальшої роботи. Викладачі обговорювали, як мікрокваліфікації можна інтегрувати з CBL для створення освітніх траєкторій, що максимально наближають студентів до практичних реалій та дозволяють розвивати критичне мислення, креативність і командну роботу.
Цей тренінг став важливим кроком для кафедри на шляху до впровадження інноваційних підходів в освіту, зміцнюючи її готовність відповідати очікуванням студентів та адаптуватися до динамічних вимог бізнес середовища.