Студентки кафедри взяли участь інтерактивній грі з бренд-менеджменту BrandY!

З 25 по 29 листопада 2024 року студентки кафедри менеджменту Катерина Марченко (БЕМ-623е) та Ірина Хірна (БЕМ-521а.е.) взяли участь у програмі «Understanding International Brand Management» від академічної спільноти Dukenet в Університеті прикладних наук Howest (Бельгія). Разом зі студентами з 7 країн Європи вони занурилися у світ міжнародного бренд-менеджменту, вивчаючи основи стратегічного позиціювання, маркетингових комунікацій та управління глобальними брендами.

Протягом гри наші студентки вдосконалили свої навички командної роботи, розв’язання проблем та креативного мислення, а також отримали безцінний практичний досвід, який сприятиме їхньому професійному розвитку у сфері менеджменту. У заході в ролі ментора та члена журі брала участь доцентка кафедри менеджменту Олена Чайкова, надаючи професійний супровід і експертну оцінку результатів команд.

Вітаємо Катерину та Ірину з успішною участю та бажаємо подальших успіхів і нових звершень!