- Для успіху потрібно навчитись формулювати цілі та розбивати їх на прості завдання.
- Потрібно заходити корисні контакти та вміти зарекомендувати себе
- Якщо бізнес не йде, то можливі 2 варіанти: у вас поганий товар або ж ви погано продаєте.
- В українських підприємствах демократична культура не працює – має бути особа, що приймає рішення.
- Щоб просунути свій продукт на ринку, Ви маєте закохатись в нього.
- Будь-який продукт можна перетворити на бренд.
Ці та багато інших меседжів ми отримали, долучившись минулого тижня до бізнес-семінару «Анатомія бізнесу». https://anatomy.bitrix.ua/autumn2019/
Ми – це студенти та викладачі кафедри менеджменту та оподаткування: доцент Олена Прохоренко, студенти Дмитро Ізварін, Анастасія Каша, Родіон Ляшко, Вероніка Корікова, Олександр Обуховський, Ірина Алєксєєва та інші.⠀⠀⠀
Нам було цікаво послухати реальних бізнес-спікерів та дізнатися, що менеджменту працюють на практиці під назвами «10 кроків до мільярду» і т.д.
Нам цікаво було посперечатись стосовно певних тверджень і долучитись до бізнес-спільноти.
Надзвичайно приємно нам було побачити наших колег та випускників.
Нам приємно розвиватись разом!