Протягом січня 2024 року було проведено опитування здобувачів освіти щодо задоволення рівнем навчання та викладання, актуальності освітньої програми та методів навчання.
Респондентам було запропоновано низку питань, які окрім загального рівня якості освіти зокрема стосувалися достатності часу, який виділяється на вивчення навчальних дисциплін, інноваційності методів і досягнення результатів навчання.
53.9 відсотка повністю задоволені рівнем викладання дисциплін загальної та професійної підготовки, водночас 41.6 відсотка частково задоволені, не задоволені 3.4 відсотка та 1.1 відсоток не визначилися зі своєю оцінкою.
61.8 відсотка вважають освітню програму “Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська” відносно актуальною, 34.8 відсотка дуже актуальною, при цьому неактуальною програму вважають 3.4 відсотка.
67.4 відсотка визначають обсяг, що виділяється на вивчення навчальних дисциплін як достатній, 27 відсотків як більш ніж достатній, водночас 5.6 відсотків як недостатній.
71.9 відсоток вважає, що форми та методи навчання і викладання сприяють досягненню заявлених в освітній програмі цілей та програмних результатів навчання, 25.8 відсотків не визначилися з цим, а 2.2 відсотки не погоджуються з цим.
На питання “Які предмети ви б додали до навчального плану?” було багато пропозицій, але двома варіантами, які зустрічалися найчастіше, стали “Військовий переклад” та “Діджиталізація”.
Результати опитування було обговорено на засіданні робочої групи для подальшого підвищення якості викладання на освітній програмі.