Результати опитування по комунікації «студент – викладач», «студент-куратор» «студент – співробітник Інституту»

Кафедрою ділової іноземної мови та перекладу проведено опитування здобувачів освіти щодо комунікації «студент – викладач», «студент-куратор» «студент – співробітник Інституту».

Респондентам була запропонована низка питань з можливістю відмітити суттєві персональні характеристики у спілкуванні зі студентами.

 

Студент-викладач

86.8 відсотків відмітили доброзичливість як характерну рису викладачів, 71.4 відсоток активну позицію викладачів щодо вирішення проблем, 60.4 відсотків відмітили вимогливість та наполегливість, 42.9 відсотки – регулярність спілкування, 25.3 відсотків – зацікавленість особистістю студента, його позааудиторним життям чи проблемами. Водночас 4.4 відсотки вказали на байдужість, 7.7 відсотки на відсутність індивідуального спілкування, 4.4 відсотки на нетерпимість та грубість.

Студент-куратор

82.4 відсотки відмітили доброзичливість як характерну рису кураторів, 80.2 відсотків активну позицію кураторів щодо вирішення проблем, 37.4 відсотки відмітили вимогливість та наполегливість, 65.9 відсотки – регулярність спілкування, 44 відсотки – зацікавленість особистістю студента, його позааудиторним життям чи проблемами. Водночас 5.5 відсотків вказали на байдужість, 8.8 відсотків на відсутність індивідуального спілкування, 1.1 відсотки на нетерпимість та грубість.

Студент-дирекція

75.8 відсотків відмітили доброзичливість як характерну рису працівників дирекції, 74.7 відсотки бажання вирішення проблем,  Водночас 7.7 відсотків вказали на байдужість, 2.2 відсотки на авторитарність та грубість.

 

Результати опитування було обговорено на засіданні робочої групи для подальшого підвищення якості комунікації працівників кафедри зі студентами.