Результати опитування стейкхолдерів

З метою перегляду важливості навчальних дисциплін та підвищення якості навчання кафедра ділової іноземної мови та перекладу провела опитування серед стейкхолдерів.

Респондентам було запропоновано низку питань, що стосувалися змін до переліку навчальних дисциплін, рівня навчання та можливостей подальшого працевлаштування випускників програми Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська”.

 

Повний список питань

Якість підготовки

65 відсотків оцінили якість підготовки як відмінну, 35 відсотків – як високу.

Рівень навчання

90 відсотків відмітили задоволеність рівнем навчання, 5 відсотків дуже задоволені, ще 5 не визначилися з цим.

Форма співпраці

У співпраці з кафедрою 75 відсотків стейкхолдерів відмітили  наукові заходи, 65 відсотків – профорієнтаційні заходи, 35 відсотків – практику здобувачів освіти, 55 відсотків – залучення до обговорення освітніх програм.

 

Зацікавленість в прийомі випускників

 

95 відсотків вказали на зацікавленість на прийом випускників, водночас 5 не мають можливостей працевлаштування.

Обов’язкові у вибіркові

76.5 відсотків вказали на необхідність перенести дисципліну “Психолого-педагогічні основи мовної комунікації” до вибіркових, 17.6 відсотків для цього обрали дисципліну “Практикум з мовної комунікації”, 11.8 – дисципліну “Методика викладання іноземних мов”

Вибіркові в обов’язкові

57.9 відсотків вказали на необхідність перенести дисципліну “Редагування науково-технічсних перекладів” до обов’язкових, 26.3 відсотків для цього обрали дисципліни “Переклад як засіб міжкультурної комунікації” та “Семантико-стилістичні проблеми перекладу”, 15.8 – дисципліну “Основи професійної психології”.

 

Результати опитування було обговорено на засіданні робочої групи для подальшого підвищення якості викладання на освітній програмі.